Visszaemlékezés
Karácsony van. Anya és Ginny sütnek, nekem Percy olvas fel valami tudományos értekezést. Fred, George, Charlie, Bill és Ron kviddicseztek. Nemsokára érkezik Droméda néni, Teddy bácsi és Dora. Dora Charlie legjobb barátja jártak is egy kis ideig, de rájöttek, hogy csak nagyon jó barátok.
-Kész a vacsora! Kiált fel anya az ebédlőből.
-De anya először van ajándékbontás! Kiált fel legidősebb bátyám.
-Jól van Bill, akkor gyertek!
Az összes Weasley gyerek egyszerre rohant le a lépcsőn. Vagy legalábbis megpróbált, mert elég sokan vagyunk, és konkrétan az ikrek beragadtak,én egyszerűen ráugrottam Per hátára és így ugráltam az emberek hátán, míg eljutottam az ikrekig akiken átmásztam.
Befutottam a konyhába és köszöntem az ott lévőknek.
-A többiek? Kérdezi anya, amitől elkezdem kuncogni.
-Leragadtak a lépcsőn.
Mire anya csak felsóhajtott, és pár pillanat múlva a többiek is csatlakoztak és megkezdődött az ajándék bontás és később a karácsonyi vacsora...
Sziasztok boldog karácsonyt és boldog újévet.
Tudom, hogy már elmúlt a karácsony, de itt egy kis karácsonyi szösz.Ti kaptatok valami Harry Potter el kapcsolatos dolgot? Én kaptam 10 darab HP s zoknit meg egy grifis pulcsit.
Még egyszer boldog karácsonyt!!!
ESTÁS LEYENDO
Weasley vagy Malfoy
FanficKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.