(Valaki ötlet?)
Bins után elindultunk Perselus-hoz bájitaltanra. Lexander csak beszélt és beszélt, amit a felénél feladtam, mert egy pittyet bonyolult volt a mondandója.
-És ennyi életem nagy része! Mondta a végén Lex.
-Király... Bólogatta, úgy mintha érteném, de legszivesebben az ellentétét csináltam volna, de ugye egy jól nevelt Black, akarom mondani Malfoy nem viselkedik így, áh dehogy...
Ahogy mentünk azon a folyosón találtam magam, ahol ugye... minden elkezdődött. Hirtelen Lex megbotlott a lábában, engem meglökve és így kellett volna a földre zuhannunk, kihangsúlyozom kellett volna, mert a mi szerencsénkre, vagy balszerencsénkre, mondjuk inkább arra nem a földön találtuk magunkat, vagy is ott, de hogy is mondjam nem ott ahol kellett volna.
Hírtelen egy hangot hallottam.
-Jól vagytok? Kérdezte az idegen.
-Persze, azt hiszem... Hol vagyunk? Kérdezte Lex.
-Hát hol lennénk, az árvaházban! - mondta unottan a fiú. - Nem láttalak még titeket! Kik vagytok?
-Mr és Ms Denem, na meg Mr Grayback! kiáltott egy ismerős hang a hátam mögül, akit pár másodperc leforgása alatt megismertem, óh, hogy én meg fogom folytani Dumblit Merlinre mondom...
-Denem?! Kérdeztük egyszerre a nevemmel kapcsolatban.
-Hát persze, ha testvéreknek csak ugyan az a vezetéknevük, vagy tévedek? Kérdezte mosolyogva a Professzor.
Merlin szent papucsának szőrszálára! Már megint mibe keveredtem, gondolatban fejbecsaptam magam, hátha ez egy álom, de nem...
Ránéztem Lexanderre, de ő sem volt sokkal különb nálam.
-De hát... Nyögtük ki egyszerre a "testvéremmel", de azt tegyük hozzá, hogy a keresznevét sem tudom, hívjuk mondjuk nem tudom...
-Gyertek gyerekek elmagyarázom! intett Dimbi-Dumbli Dumbledor egy szoba felé.
Sziasztok!
Itt az új rész, ami kicsit tartalom dúsabb, akinek van ötlete, Mr idegen testvér becenevére, az légyszíves segítsen...
És vajon ki lehet a rejtéjes kölyök?
És itt van egy rövidebb új rész, és mivel kedden Osztály kirándulás egész úton oda új fejezetet fogok írni, szóval ja...
Sajnálom, hogy sokat kellett erre a részre várni, de azon gondolkoztam, hogy fűszerezzem-e még, és így is döntöttem. Szóval szép napot/estét/reggelt (direkt nem sorrendbe xd)
***Sherfine***
BINABASA MO ANG
Weasley vagy Malfoy
FanfictionKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.