Beosztás

107 2 0
                                    


Miután Lovegood bement a nagyterembe mi is bementünk. Középen sétáltunk be a tanári étkező asztal elé.

- Akinek mondom a nevét jöjjön ide és a süveg beosztja az egyik házba.

-Evans, Lily! mondta ki Lily nevét a prof.

Lily kiment és leült a háromlábú székre. A professzor a fejére tette a süveget. Lilyn látszott, hogy egy kicsit ideges, de próbált arra koncentrálni amit a süveg mond neki.

-GRIFFENDÉL! kurjant a süveg.

-Black, Elizabeth! mondta a nevemet a prof.

Kimegyek és leülök a székre. A fejemre tette a süveget. 

-Hmm... Ravasznak, ravasz vagy, kedvesnek, kedves, okos is, de talán ami legjobban jellemző az,hogy bármit megtennél csak, hogy a szeretteidnek ne legyen baja....-mondja a fejemben a süveg.- GRIFFENDÉL! kiáltja el magát mostmár hangosan a süveg.

A griffendél asztala először sokkosan, majd kitörő lelkesedéssel fogadtak.

-Black, Sirius! mondta a professzor a testvérem nevét. 

Siriuson viszont láttam az idegességet, de ő már nem tudta olyan jól leplezni, mint Lily. Ahogy Sisi kisétált és leült a szére, mintha olyat mondott volna neki a süveg amitől megdermedt, de utána Sirius megkönnyebülésére elkurjantotta magát.

-GRIFFENDÉL!kiáltott a süveg, és Sirius boldogan ült le mellém.

-Ez a világ legjobb napja! mondta nekem Sisi.

-Az...-eszembejutott amikor az igazgatóiban osztottak be a griffendélbe, amikor ott volt a testvérem. 

Azon is gondolkodtam már, hogy elmondom neki, de még nem vettem rá magam. Hiányoztak a jövőbeli ismerőseim, de valahogy nem bírnám itt hagyni Siriust. lehet, hogy csak pár hete ismerem, de akkor is nagyon hiányozna. valamit ki kell találnom, lehet írok Regnek.

Mire feleszméltem Pert szólították.

-Piton, Perselus! hívta a prof, Pert.

-MARDEKÁR! kiáltott a süveg.

Perselus szomorkásan sétált lelkes asztalához, míg Lily bátorító mosolyát nézte.

De nem volt időm sokat ezen gondolkozni, mert Remi neve hangzott el.

Ahogy a fejére tette a süveget pár másodpercen belül el is kiáltotta magát.

-GRIFFENDÉL!

Remus leül a mellettem megmaradt üres helyre.

-Gratulálok! mondom lelkesen Reminek.

-Potter, James!

Jamie is úgy járt, mint Remus, Sirius, Lily és én.

-Pettigrew, Peter! mondta a professzor egy fiú nevét.

Peter egy elsőre nem túl szimpatikus kinézetű fiú, először azt hittem Mardekáros lesz, mert egy kicsit gyanús volt, de mondjuk a testvérem is mardis és szerintem nagyon kedves. Lehet Peter is kedves csak....nem úgy néz ki....

Miután a fiú kiment a süveg vagy 5 percig a fején volt.

-GRIFFENDÉL!vízhangzott a teremben.


Sziasztok

Itt egy új rész

                                                                         xoxo: Sherfien


Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now