Múúú... Lt, Avagy Egy Tehén A Roxfortban

104 4 0
                                    

Pár perccel később

-És ti melyik házba szeretnétek kerülni? Kérdezi Jamie

-Én egyértelműen a griffendélbe! Jelentette ki ő fensége I.  Tejbe tök.

-Én is! Csak anyáék olyan szép rivallócskát fognak küldeni... Nem igaz ő fensége? Kérdeztem Tejbe tök után.

-Én is!!! vágta rá Jamie.

-Reméltük Jamie. Viccelődtem Jamie-vel.

-De. Csak. Te. Hívhatsz. Így! Jelenti ki a drága Jamie.

-Én is oda szeretnék kerülni! Mondta félénken Remike.

-Na és ti? - kérdeztem meg Lilit és Pert.

-Én szerintem vagy a hollóhátba vagy a griffendélbe szeretnék kerülni! Mondta Lils.

-Én a mardekárba... Mondta Per.

-Meg vagy veszve Piton? Mondta egyszerre Tejbe Tök és Jamie.

Én csak megvetően néztem a kétfiúra,akik szegény fiút sértegetik. Nem értettem azt, hogy miért nem tudják elfelejtem az ellenszenvet a házak között.

-Gyere Lili, ha ezek nem tudják megérteni menjünk inkább egy másik kupéba! Mondta Per.

-Hun? Kérdezte Lili.

-Majd később utánatok megyek el kel rendeznem a fiúkat.

-Nem baj, egyébként a középső nevem Hunter.-Emlékeztem vissza arra amit Folti mondott.

A roxfortban

Miközben találkoztunk Mcgalagony proffal egy tehenet láttunk akit egy fura viseletű szőke hajú fiú kergetett.

-Mr Lovegood ne most próbálja meg gyakorolni az átváltozástant, arra való az óra és vegye át a talárlát.

-Igen is professzor. Mondta... Valami Lovegood.

Sziasztok itt az új rész remélem tetszik...

                   Xoxo Sherfine

Weasley vagy MalfoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora