Éjjel

28 2 4
                                    

Következő nap este, vacsora után a klubbhelységben beszélgettünk a srácokkal, olyan 9 óra körül úgy döntöttem, hogy már ideje lenne lefeküdni.

-Srácok, szerintem én megyek és lefekszem, holnap találkozunk! intettem nekik, mire mindenki elmondott egy sziát, és én elindultam lefeküdni.

Átöltöztem a piros pöttyös pizsomámba és bebújtam a meleg méregzöld zöld takaró alá. Lekapcsoltam az éjjeli lámpát, és mikor letettem a fejemet a párnára és becsuktam a szememet, hirtelen nyílt az ajtó és valaki besuhant rajta, pár másodperccel később csak annyit éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy és valaki magához húz.

A fiú elkezd suttogni a fülembe.

-Megvédelek mindentől, soha nem kell többet félned... a hangot azonnal felismertem...

"Tommy" gondoltam magamban, válaszolni már nem volt energiám, mert az álmok világa magával rántott.

-Tommy? suttogta az "idősebb" énem maga elé.

-Aurora? kérdezte maga elé meredve egy magas, orr nélküli férfi.

A fején nem volt haj, bőre inkább szürkés árnyalatú volt, mint sem, hogy bőrszínű. Íriszei meglepettséget és ég csöppnyi örömöt látott.
Apám ott ült az asztalnál és döbbenten figyelte az eseményeket.

Hírtelen Tom oda jött hozzám és megölelt.

Senki nem mert megmozdulni, kíváncsi lettem vajon mi folyik itt, miért félnek tőle, elvégre ő egy ártatlan ember, igaz?

-Megmondtam Rora, hogy megvédelek... sutogja a fülembe.

Hírtelen a kép megváltozik.

Egy teremben vagyok, az asztalnál Tommy, Alexander, Abraxas, Orion és testvére, Monstro és még pár diák ül.

-Tudjátok miért vagyunk itt! Ki volt?!- üvöltött Tom. - Melyikőtök merte, melyikőtöknek volt mersze megütni, hm? Halljam! mondta fagyos hangon.

-É-én voltam Na-Nagyúr... motyogta egy fiú fekete haja válláig omlott, íriszei kéken csillogtak a félelemtől.

-Megmondtam, hogy aki bántja az halál fia! - kiabálta- De csak, hogy lássátok kegyelmem... hirtelen azt hittem habozott, de nem, csak pálcájáért Nyúlt- Crució! mondta ilyesztően nyugodt hangon.

A fiú leesett a székről és elkezdett vergődni és sikítozni a földön.
A többiek félve nézték mi történik a fiúval.

-Megmondtam, hogy senki, ismétlem senki nem bánthatja a húgomat, én vagyok az egyetlen aki megvédheti! És erről gondoskodom, ez a feladatom!

Az álom megszakadt. Tommy rázogatott.

-Rora reggel van, gyere menjünk reggelizni. Állt fel és indult el az ajtó felé. Kiugrottam az ágyból és megöleltem.

Sziasztok!

Hogy vagytok?
Itt az előző heti rész, remélem tetszik!
   
                                                                                Sherfine

Egy kis vicc:

Mikor volt az időutazók találkozója?

Jövőhét hétfőn


Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now