Mi a franc?!

20 1 0
                                    

Ezt most nem álmodtam! Minél hamarabb beszélnem kell Alexanderrel, várj nem, lehet nem mondana el semmit a Nagy úr-ról vagy ki a francról, aki történetesen a tesóm. Várjunk azt mondta Voldemort! Ne- ne ez nem lehet... gondolkozdtam.

-Tomi! szólítottam a tesómat, aki éppen aggódva nézett rám.

-Aurora, mit szeretnél? Egy pohár vizet egy- egy öhm... kezdett el kapkodni, igen ilyenkor mindig kiborul.

-Tomi, megígérsz nekem valamit? kérdeztem félve.

-Bármit! jelentette ki büszkén.

-Ugye sosem leszel gonosz? kérdeztem nyöszörögve, egyre jobban rálátva ennek súlyára.

-Igen, meg! mondta gyanakvóan, mégis nyugtatóan.

Hátranézett Raxasra és Alexra akik ártatlanul rázták meg a fejüket, azt jelezve, hogy nem értik ők se a helyzetet.

-Hogy jutott ez eszedbe? Megint rosszat álmodtál? kérddezgetett nyugtatóan, bármennyire is gyanakodtam rá, a hangja oly annyira megnyugtatott, hogy szinte teljesen elszállt az az ötlet, hogy ő a valaha volt leggonoszabb varázsló, hisz ugyan már ez az ember aki itt pánikol- e miatt egy szörnyeteg lenne? 

-Igen...mondtam vonakodva.

-És mi volt benne? kérdezte miközben leült az ágyamra.

-Semmi érdekes, csak rossz volt. hazudtam.

Nem tudtam, hogy hogyan reagálna arra, hogy reagálna rá. Ez most a jövő vagy a jelen lenne, mert még az is lehet. Őszintén nem is emlékszem mi történt.

-Mi történt? kérdeztem most én.

-Most ne ezzel foglalkozz ezzel csak pihenj. 

Persze-persze, ha ő kérdez én meg nem válaszolok akkor kiveri a hisztit, de ha én kérdezek és ő nem válaszol én meg csak maradjak csöndben, köszi öcsi. Kicsit önfejű Tom, meg néha idegesítően próbál a pillantásával kinyírni embereket.

De most már nem akarom, hogy így kontroláljon, lehet "fiatalabb" korunkban engedtem neki, de most már lassan betelik a pohár.

-De...keztem volna, de, mint mindig közbevágott.

-Pihenned kell! mondta szúrósan a szemembe nézve.

-Nem érdekel, mond el! Mindig ezt csinálkod! háborogtam.

-Ha befejezed ezt a hisztériát...kezdett volna bele, de most nem hagyhattam magam.

-Te pedig, ha befejeznéd a szentbeszédet és a lényegre törnél, hidd el jobban járnánk!

-Mi a franc történt veled, én vagyok az idősebb! Halgass rám és nem lesz baj!suttogta a fülembe, amitől libababőrös lettem...



Sziasztok!

Hogy vagytok? Remélem jó.

Már nagyon régen volt rész, de próbálom összeszedni magam. Ez a legfőbb történet amit írok, de a többi sztorival is haladni  szeretnék.

                                                                                                                  Köszi, ha elolvastad:

                                                                                                                                                   Sherfine        



Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now