Utazunk

43 2 4
                                    

Ez az év is hamar eltelt...

Éppen Tommal sétálok a vonathoz, mögöttünk Abraxas és Alexander rohan, baljukon Walburga és Orion társalog, jobb oldalon pedig Nott kullog Monstro társaságában, mellettem Liz meséli mit fog csinálni, Kim szokás szerint Liz mellett megy és hallgatja mondandóját. Ez a tekergős időket eleveníti fel, Sirius és James, mint két testőr követtek, Mar éppen valami álmáról hadovált nekünk Lili pedig mellette baktatott, Remi és Peter pedig csokit ettek és beszélgettek.

A vonaton az elsők között foglaltunk el egy fülkét én ültem az ablak mellett, mellettem Tom nézett, Tom mellett pedig Lexander foglalt helyet, szemben velem Liz ült mellette Kim és mellette pedig Ab (Abraxas) foglalt helyet.
-Akartok valamit enni a büfés kocsiról? kérdezte pár perc után Ab.

Mind bólogattunk és elmondtuk mit szeretnénk, mire Ab elment megvenni.

-Mit csináltok a nyáron? kérdezte Kimberly.

-Árvaház! Mondtuk egyszerre hárman.

-Nem akartok nálunk lenni? Kérdezte Kim.

-Nem akarunk zavarni... mondta Tom.

-Dehogy zavarnátok! Mondta fejrázva Kim.

-Nem lehet nem engedik! Mondta Tomi.

-Oké, de ugye majd az Abszol Útra együtt megyünk? kérdezte Kim.

-Persze! válaszoltam.

/~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Pár órával később~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~/

A vonat sípolva jelezte, hogy megérkeztünk. A ládákat lebegtetve szálltunk le a Roxfort Expressről, szinte elsőnek érintettük meg Anglia talaját, vagy is inkább peronját, előttünk csak pár mugliszületésű rohant le a szüleihez, én legszivesebben a vonaton töltöttem volna a nyarat, de sajnos pofa vizitet kellett tartani az árvaházban, szóval mehettünk is vissza a szürke árvaházba.

-Sziasztok, az Abszol Úton majd találkozunk! köszöntem el a többiektől, megöleltem Kimet, Lizt és Ab-ot.

Majd a többiek is elköszöntek.

-Gyertek! Kiáltott nekünk Tomi.

Az árvaházban tárt karokkal várták minket, ja nem. Csak a gyerekek vették észre, hogy itt vagyunk.

-Áh megszöktetek a diliházból Denem? mondta a Jake nevű fiú.

-Ha neked Skócia legelitebb iskolája diliház akkor ez mi, börtön? kérdezte gúnyolódva Lex.

-És... Mióta hordassz ilyen elegáns ruhákat, esetleg kiraboltatok egy bankot? Röhögött a képébe Jake.

-Óh Jake, ha tudnád mennyi pénz van a széfemben... Nem röhögnél ennyire, tudod nehéz elmenni a szintedre agyilag és anyagilag is... Nézett farkasszemet vele Tom.

-Mégse akar téged senki... mondta ki Jake, de szerintem rögtön meg is bánta, mert ekkor kezdődött a pokol....

Sziasztok!

Hogy vagytok?
Én nagyon "jól"
Remélem ti jobban!
További szép napot, elméletileg holnap meg holnapután is lesz rész

                                                                                       Sherfine

Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now