Testvér, aki egy kutymuty ( Spoiler xd)

72 3 8
                                    

Na, igen ugye nem számítottam arra, hogy vendégem lesz egy bolhás eb az Azkabanból, vagyis inkább csak reménykedtem.

Ezért sem jött rám a sikítófrász amikor egy óriási kutya lépett be a helységbe. Aki engem nem észrevéve egy emberré változott, jobban mondva egy börtönviselt varázslóvá.

Mikor megköszörültem a torkom akkor méltóztatott észrevenni.

-Várjunk csak... Hugri? kérdezte kidülledt szemekkel.

-Nem, szerinted Merlin vagyok? kérdeztem a szemébe nézve.

-Édes Merlin! rohant oda hozzám és fel kapott a levegőbe, amit már 2.- ban kitalált.

Miután jól megölelgetett, konkrétan majd hogy nem eltörte a csontjaimat.

-Nagyon hiányoztál! sírta el magát.

-Te is Sisi...suttogtam.

Vagy 5 óra is eltelhetett miután nyugovóra tértem a szobámban, angolul/ magyarul a kicsi oroszlánbarlangomban.

-Reggelt Kenzie! ébresztett fel legszebb álmaimból Ginny.

Mire én válaszul csak morogtam egyet. Ő pedig leránotta rólam a pihe-puha takarómat amire válaszul csak rádobtam a takarót.

-Jól jegyezd meg Ginny, egy idősebbel sose húzz újat, mert te jársz rosszabul! mondtam felhúzott szemöldökkel.

-Nem is vagy idősebb! merengett el Ginny.

-Te 12 vagy én pedig képletileg ( ne kérdezzétek) 41! vágtam vissza.

-De fizikailag óhhh... 13, de logikailag 7 éves vagy... gondolkodott el Gins.

-De okosabb vagyok, mint te! szóltam be neki.

-De egyben hülyébb is... vágott vissza Ginny.

-Nem tagadom, igaz ami igaz! nevettünk fel egyszerre.

Sziasztok!

Ez így itt egyben egy fejezet!
Amúgy éppen matek van

Remélem tetszik :)

Weasley vagy MalfoyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon