Hopszi

58 4 3
                                    

-HUNTER! hallottam meg Sisi és Jamie dühös hangját.-HOL A MINŐ MANÓS MERLINBEN VOLTÁL!? AGGÓDTUNK ÉRTED, ÉS MIÉRT VAGYTOK ITT REMUS-SAL? kérdezték üvöltve.

-Várjunk hugi , te egy fiúval voltál egész este? Kinyírlak Remus! fenyegette meg Jamie Remi-t.

-Te lökött vagy 11 évesek vagyunk! Remi pedig a legjobb barátom! öleltem meg Jamie-t.

-Várjunk és miért vagytok a gyengélkedőn? kérdezte hirtelen Sisi.

-Öhm...-hupszi gondoltam magamban, lehet nem lett volna annyira feltűnő, ha csak Remi tűnt volna el.-Remus rosszul lett az este és elkísértem, de túl fáradt voltam visszamenni, ezért Madam Pomfrey megengedte, hogy maradjak! mondtam magabiztosan.

-Legközelebb szólj nekünk, mert nekünk elhivatottságunk vigyázni a haverunkra és a kicsi hugunkra! mondta egyszerre a két batyám.

-Az iker húgod vagyok, nem az 5 évvel fiatalabb kicsi húgod lennék! mondtam tetetett sértődöttséggel.

-Jól van na, de nekem örökké az iciri piciri hugicám maradsz! röhögött Sirius.

-Idióta... mondtam ki, de már megéreztem, hogy nem kellett volna.

-Mit mondott a kisasszony? kérdezte Sisi vészjósló szemekkel.

És a legeslegeslegrosszabb dolog történt, elkezdett  csiklandozni. Szennvedtem kínkeserves percekig, mire a Madam bejött és kitessékelt minket. 

Komolyan... Madam Pomfrey jobban tud kiabálni, mint Walburga Black... saját észrevételemből tudom, pedig aztán ő is tud. Múltkor amikor rohangáltunk Sirius-al úgy kiabált velünk, azt hiszem halláskárosodást is szereztem.


Teltek a napok, amelyek  hónapokká, majd évekké cserélődtek...


Ez idő alatt nem sok minden változott, a fiúk megtudták Remus vérfarkasságat. Lily összeveszett Perselus-al, de én még mindig jóban vagyok mindenkivel. Lily és Mer a legjobb barátnőim, a tekergők pedig olyanok, mintha a testvéreim lennének. Nyáron elszöktünk Sisi-vel otthonról, Jamesék befogadtak minket, de úgy gondoltuk, hogy Sirius és én a jövő nyáron, lassan közeledik az a nap, mikortól az én időmbe kell visszamennem, ahol nem lesznek tekergők, nem lesz ott James, hogy megmosolyogtasson szomorú kedvemben, nem lesz ott Lily és Mar, hogy kifecsegjük a titkainkat. Borzasztóan fognak hiányozni. Valószínűleg Siri is felnőtt,  akit jelen pillanatban is az Azkabanban tartanak fogva a dementorok, Remus-sal meg nem tudom mi lehet. 

Most kezdem a hetedik, egyben az utolsó évemet a Roxfortban, ha jobban belegondolok ez már a harmadik hét a suliban. Előző hétvége volt az első Roxmorts-i hétvége, képzelhetitek, mi történt velünk. Elmentünk a Három Seprűbe, Lily-vel, Mar-al, Sisi-vel, James-el és Remi-vel, aki annyira nem örült az ötletnek. 

Leittuk magunkat kivéve Remus-t aki vissza ráncigált minket a kastélyba, szerintem Mcgalagony professzor ez alatt a szűk hét év alatt megzakkant tőlünk. 
Dumbledor-al azóta nem beszéltem, mióta kizavart az irodájából.

A családom képe kezd eltűnni a szemem elől, kezdem elfelejteni milyenek voltak. 

Én most azt remélem, hogy nem kell majd újra kijárnom a Roxfortot, mert szerintem a tekergők nélkül kicsit unalmas lesz, mert ugye, ha jól számolom, akkor, amikor visszamegyek 12-13 éves leszek, szóval valahol a Roxfort elején, és ezeket mind újratanulni, Remus nélkül... khm... khm... ő írja mindannyiónk háziját, mert ugye mi túl elfoglaltak vagyunk, ugye ott vannak a csínytevések, és a quidditch, ja igen elfelejtettem mondani, azt hogy én lettem Sisi terelőtársa, még másodikban. 

Nagyjából ennyi fontos dolog történt velem 6 év alatt...


Sziasztok!

Itt az új rész! Remélem tetszik, kicsit megcsúsztam az idővel, de itt van. Remélem kárpótol az, hogy kicsit hosszabb lett, mint a többi...

A héten még lesznek részek!

Szép napot!

                                                 Sherfine

Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now