Mi A Merlin...

26 3 0
                                    

Megráztam a fejem, majd belenéztem a szemébe. Ijedtséggel néztem a szemébe.

-Mi az? Horkoltam vagy belédrugtam álmomban? Vagy esetleg... - kezdett bele a szokásos aggódó beszédébe.

Nem akartam elmondani neki az igazat, még nem éreztem úgy, hogy erről beszélnem kéne vele, viszont Lexandernek még szerintem van egy kis köd a fejében. Ezért gyorsan hazudtam neki valamit.

-Semmi csak megijedtem egy pillanatra...

-Oké... - motyogta válaszul.

Reggeli után visszatértünk a klubbhelységbe, ugyanis ma nem volt tanítás.

Tom valahol gondolom tanult, ilyenkor kívánnám bárcsak nálam lenne a tekergők térképe. Kim és Lizi pedig elmentek a könyvtárba a Mcgalagony-nak írandó beadandóhoz egy-két könyvet keresni. Így csak Abi, Lexander és én maradtunk. A klubbhelység valahogy a szokottnál is kihaltabb volt, az néhány idősebb mardekáros szokott még a klubbhelységben tengődni hétköznap, hétvégén viszont sokan töltik itt a szabadidejüket.

-Unatkozok! -siránkozott Abraxas, a kanapén nyújtózkodva, haja hanyagul az arcába omlott.

Nagyon remélem Abraxasnak vagy Alexandernek, de még Tomiból is kinézném, hogy ilyen nyomorultul hosszú haja, mint anno Sisinek meg Jamie-nek, bár Sisinek még most is hosszú haja van, de legalább nem olyan hosszú, mint régen volt. Vagy ami még rosszabb, drága édesapám hosszú madárfészke a fején, ami tényleg tud úgy kinézni, mint egy kihipúzott madárfészek. Erre a gondolatra felnevettem, ami kívülről úgy nézhettem ki, mint akinek fáziskésésesen nevetett Abraxas szerencsétlenkedésén.

-Kicsit késel Aurora! -nevetett anélkül, hogy vissza próbálta volna fogni.

Én újra csak felkuncogtam és úgy tettem volna, mintha igaza lenne.

-De komolyan mindgyárt halálra unom a csinos kis pofikámat!-folytatta a látványos szenvedést.

-Haver belőled csak úgy sugárzik a szerénység és a visszafogottság! fogta a hasát nevetésben Alexander.

Raxas csak folytatta és folytatta amég elő nem álltam fantasztikusabbnál fantasztikusabb ötleteimmel, volt köztük minden Tomi felkutatásától kezdve, amit jelzem mindenki támogatott, bár végül sajnos nem lett belőle semmi, valószínűleg, mert abból csak az sült volna ki, hogy ordítozik a két idiótával, én pedig lennék az ártatlan akit belerángattak, Tomi amolyan túlféltő báty szerepét tölti be, többek között, mert úgy érzi cserben hagyott, a szervezzünk egy főzőverseny témáig felmerült minden, még Merlin megidézése is.

Végül Mcgalagony bosszantásánál maradtunk, amit nem csináltam még soha, kit áltatok a tekergőkkel éltem 7 évig, és maradtak ilyen rossz szokásaim, na minegy, annyi a lényeg, hogy nem kellett volna...

Sziasztok!

Már majdnem fél éve nem volt rész, nem volt rész, mindig ígérem, hogy majd hetente lesz új rész, hát ez nem nagyon jön össze, sok minden összejött most, széthullik minden és elveszítem azokat az embereket akiket szeretek, de ezt nem szeretném tagolni.

Remélem nektek szép napotok/estétek/reggeletek van!

                                                              Best regards:
                                                                                     Sherfine

Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now