Hát igen, lassan itt a ravasz vizsga, ami a végét jelenti a Roxfortos éveinknek. Kicsit félek mi lesz utána, mivel már nem lesz mellettem az itteni családom. Ott lesz a régi, de az akkor is más. Többet éltem velük, mint az édesanyámmal és édesapámmal, kicsit félek mi lesz akkor, ha visszamegyek. Kicsit félek mi lesz, mi lesz, ha nem fogadnak vissza. Nem szeretném itt hagyni őket, tudom mi fog velük történni és egyszerűen nem tudom megakadályozni, hogy ez megtörténjen. Sirius-t valószínűleg sosem fogom látni, az egyetlen barátom Remus maradt, aki az apák lehetne, szóval igen érdekes lesz ez.
James, aki tényleg a bátyám lett ez alatt a pár év alatt. Lily és Mar is meg fog hallni. Elsőben jóba lettem Alice-al és Frank-el, akik meghívtak a télen tartandó esküvőjükre. Azóta is levelezek velük, van pár képem róluk, majd oda adom Nevillenek.
Visszatérve arra, hogy nem beszélek Dumblival, elég érdekes, mert a sulink igazgatója lett pár éve. Néha egész érdekes, amikor szinte futva megy el mellettem azért, hogy ne beszéljünk.
Úgy érzem, ha visszamegyek akkor olyan 13 éves leszek, és akkor nem ihatok alkoholt, pedig nem vetem meg.
Egyre közelednek az év végi vizsgák, Remivel és a fiúkkal minden nap a parkban tanulunk, amiben főleg azért nyígunk, hogy miért kell ezt megtanulni, néha Remi feladja és elvonul.
A hétvégéken vagy a Három Seprűben vagyunk, vagy kviddich meccsen vagy éppen a griffi klubhelységében bulizunk, ami mindig egy kis alkohollal ér véget, nem vagyok rászokva, de Sisi mindig kiveszi a kezemből és megissza a galád.
Kerek 3 hét és kezdődnek a vizsgák, de az életemnek akkor sem lesz vége sőt, akkor kezd el megindulni minden, akkor borul majd fel az életem fenekestül, akkor kell elhogynom a családom, és a barátaimat, de ott is vár egy család akik hiányolnak. Kicsit kavarognak bennem az érzelmek és ezt csak Per-el tudom megosztani, aki mindig meghallgat és megért, bár leszidtam azért amit Lily-vel tett, de vissza kapta a tekergőktől, mert most Lily és Jamie járnak... És csak én tudom mi lesz ezután.
Visszatérve Per-re megtanított legilimentálni és oklumentálni. Vele majdnem minden nap találkozok, néha ő vidít fel, amikor egy felmosórongynak érzem magam, mert úgy érzem cserben hagyok mindenkit aki szeret.
Mindenem megvan és mégis semmim sincs, a múltam a jövőm ködös, de most ez nem zavar, ki akarom élvezni ezt a maradék négy hetet.
Kicsi folt már nagyobb, mint én, de ezt a becenevet sosem fogja lemosni magáról. Őt ugye a süveg a mardekárba osztotta, ami miatt össze is vesztek Sirius-al.
Nincsenek pasi ügyeim úgy nagyon, amikor azt hiszem 6. ban Cormac Mclagen ki akart velem kezdeni három hétig csücsült a gyengélkedőn, mert Sisi, Jamie és titkon Remi is khm megviccelték, magyarul ( angolul xd) leijesztették a lépcsőről és pár csontja el is tört.
Három héttel később...
Ma van az első vizsgánk, svk- ból, aminek örülök, mert a gyakorlati jól fog sikerülni.
Mikor elkezdődött a vizsga időszak egyre idegesebb lettem és egyre kevesebbet aludtam, de ez nem gátolt meg abban, hogy jól sikerüljenek a vizsgáim.
Sajnos a hét végén péntek délután kell visszamennem...
Per-el és Regi-vel ki matekoztuk, hogy mikor jöhettem elsőnek. Szerencsére péntek délelőtt kapjuk meg a ravasz vizsga eredményeit, szóval, akkor meg lesznek a vizsgára a bizonyítékaim.
Valahogy még el kell mondanom a fiúknak és Lily-nek, meg Mar-nak.
Sziasztok!
Így bioszon és infón sikerült az új fejezet xd
Sherfine
ESTÁS LEYENDO
Weasley vagy Malfoy
FanficKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.