Beosztás

51 3 0
                                    

Ahogy megérkeztünk egy professzor várt minket, azt hiszem valami Lu-Lumpsluck vagy ki...

Ő kísért minket Mcgalagony-hoz, aki elmondta, hogy, hogyan zajlik majd ez az egész beosztásos mizéria.

-Greyback, Alexander!

-MARDEKÁR!

-Denem, Tom!

-MARDEKÁR

-Denem, Aurora!

HM.... Úgy érzem nem először vagy itt... Mhm Griffendél? - megráztam a fejem- rendben, legyen hát..

-MARDEKÁR!

A többiekre már nem figyeltem, csak az új háztársaimat kémleltem.

Orion és Walburga még két fiú társaságában beszélgettek. Abraxas egyedül nézte a leendő elsősök beosztását, a lányt, aki úgy nézett ki, mint Jamie anyukája valószínűleg ő lehetett Dorea. Nagyjából ennyi embert ismertem, de ahogy a griffendél asztalához néztem megláttam pár ismerősebb arcot, az egyik kicsit hasonlított James apjára, Charlusra, akinél sok nyarat töltöttem...

Hírtelen valaki megrázta a vállam. Odafordultam és megláttam, hogy Tomika zavarta meg gondolkodás menetemet.

-Rora! Nézd ott van Dumbledor! mutatott a  professzorra.

-Tényleg... Bár várható volt... jegyeztem meg halkan, amit Tom nem hallott még, csak azon csodálkoztam, hogy nem az igazgatói székében ült, hanem ott ahol a jövőben Mcgalagony ül.

Dumbledor elődje, akit még mindig nem tudom, hogy hívnak beszédet mondott a tiltott dolgokról és további unalmas dolgokról.

Végre megjelent az étel és elkezdtük a lakomát.

-Rora figyelsz rám? Vagy csak a falnak beszélek? kérdezte Tomi már megint.

-Ja, hogy te hozzám beszéltél... Bocsi Tomika... válaszoltam tetetett sajnálattal.

Mire Tom csak felkacagott és folytatta tovább az étkezést....

Sziasztok!

Itt az új rész, remélem tetszik!

                                                                     Sherfine

Weasley vagy MalfoyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon