A peronon álltunk Tommal és Lexanderrel. Tom a ládákat kicsinyíti le, míg Lex felteszi őket a vonatra, én nézem a többieket akik fájó szívvel búcsúznak a szüleiktől. Kicsit fájó érzés látni őket, ahogy a könnyes szemmel szállnak fel a vonatra, miközben hevesen integetnek a szüleiknek.
-Rora, gyere szállj fel! utasított Tom, néha úgy érzem, hogy Tomi imád parancsolgatni.
Fellépkedtem a lépcsőkön, majd Tom után indultam egy kupé felé Tom ledobta magát az ablak mellé, Lexander hasonlóan cselekedett, csak a vele szemben lévő helyre huppant le.
Ebben a pillanatban ért a kupéhoz Raxas, aki elmosolyodott, amikor meglátott minket.
Megvárta amég leülök Tom mellé és utána lehuppant mellém. Egy 5-10 percel később Lizi és Kimmy.
Az út többnyire unalmasan telt, mindenki a nyaráról beszélt, csak Tom olvasott egy könyvet, márcsak olyan fél óra maradt az útból, amikor a vonat hirtelen nagy csikorgatásokkal megállt, Tom kapott észhez hirtelen.
Tom egy kicsit közelebb húzódott hozzám.
-Mi történhetett? kérdezte Kim Raxas karját szorongatva.
-Nézzük meg! szólalt meg Lexander.
Majd kihajolva az ablakon előrenézett, majd sokkolódva huppant vissza.
-Raxas mond már! kiáltott rá Lizi.
-Egy holttest...suttogta Abraxas miután kinézett.
Liz felsikított, még Kim szinte elsüllyedt a székben.
Engem valahogy annyira nem hatott meg, ahogy Tomit sem.
-Felismertétek ki? kérdezte megtörve a csöndet Tom.
-Nem, ahhoz túl messze volt! mondta még mindig halkan Raxas.
-Alexander eljössz velem megnézni a holttestet? kérdezte, inkább parancsolta Tomi.
Alexander csak bólintott és a kiviharzó Tom után indult.
Utánuk megyek, de kicsit lemaradtam tőlük, szerintem nem is tűnt fel nekik.
-Emlékszel mit mondtam? kérdezte a semmiből Tom Lexet.
-Igen! válaszul csak ennyit mondott.
-De Rorának nem mondhatsz egy szót sem! mondta fenyegető hangon- Nem akarom beleártani a húgomat az ügyeimbe, ezzel is védhetem...mondta inkább magának, mint a vele szemben álló fiúnak.
Sziasztok!
Itt az új rész!
Hogy telik a suli?Sherfine
ESTÁS LEYENDO
Weasley vagy Malfoy
FanficKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.