Rora Denem

54 3 3
                                    

(Zokni=Dumbledor)

-Tom, Aurora ti testvérek vagytok, jobban mondva ikrek! - Mondta boldogan Zokni.-És mind a ketten felvételt nyertetek a Roxfortba! Fejezte be Zokni a mondandóját.

-Én nem megyek diliházba! Kiabált Tom Zoknival.

-A Roxfort nem diliház, hanem iskola... Kezdett bele Dumbli.

-Na persze, ő sem a testvérem csak el akarja velem hitetni. kiabált Tom vagy ki.

-Egyáltalán nem drága fiam-mondta nyugodtan Dumbledor-a Roxfort olyanoknak ad otthont, mint én vagy te, vagy Aurora vagy Alexander, varázslók vagyunk, pardon boszorkányok- a prof rámsandított és biccentett sajnálatot kifejezve- teljesen normálisak vagyunk! fejezte be.

-Nem hiszek magának! dünnyögött tovább a "testvérem".

-Akkor megmutatom! mondta a professzor lelkesen.

Hirtelen elkezdett röptetni egy lapot, ami Tomika asztalán hevert.

Tomi álla leesett a csodálattól, vékony ajkai elváltak egymástól, szemeit kimeresztette mintha valami csodát látott volna, bár lehet neki ez annak számított, én nagyjából ebben nőttem fel, ezért csak ő látott újdonságot.

-És erre én is képes vagyok? kérdezte reménykedve Tom.

-Még nem, de az iskolában hasonlókra, sőt még nagyobb dolgokra is képes leszel Tom Denem.

-És akkor most mi lesz? kérdezte Tom leplezett izgatottságal.

-Szeptemberben elkezdődik a tanítás, Skócia környékén. Nem sokára elmentek az Abszol Útra. válaszolta nyugodtan a fiatalka Prof.

Ezek után felvilágosítottak minket a varázsvilág rejtelmeiből, később pedig a Prof csak elhúzott a kastélynak gúnyolt iskolába, vagy inkább iskolának gúnyolt kastélyba, de oly mindegy ez a kis részlet.

========================================================

Eljött a nagy nap. Az iskola kezdése. Az iskolába induláskor hárman ültünk egy fülkében, mikor pár Mardekáros benyitott a fülkébe.

-Áh elsősök, Orion Black vagyok, a Mardekáros másodikos, ő pedig Walburga és Abraxas Malfoy. - mutatott két társára a régi apám,na ez is jó hülyén hangzott... - És mind aranyvérűek vagyunk. húzta ki magát a Black fiú.

-Tom vagyok Tom Denem, ő a testvérem Aurora Denem ő pedig Alexander Greyback. mutatott egyesével ránk Tomika.

-Értem, akkor majd találkozunk....

Sziasztok!

Új rész!

Ki örül?
Ki nem?

NA mindegy

                                       Sherfine

Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now