Család És Suli

273 10 3
                                    

-Draco vagyok... Mondta izgatottan.
-Mackenzie. Mondom.
-Tudsz kviddicsezni?-bólintottam. - Mennyünk gyere, megmutatom a kviddics pályát. Én személy szerint imádok kviddicsezni.

Narcissa jött be a szobába szeme még most is csillogott, mosolygott. Nem sokkal késöbb egy férfi jött, hosszú szőke haja van.

-Draco, Kenzie veled megy vissza az iskolába pár óra múlva. Jelentette ki mosolyogva. Látszott a férfin, hogy vamit titkol ennek okáról, de senki sem kérdezte mit.

Mindenki bólintott, és Draco húzott tovább a kviddics pálya felé.

Pár órát játszottunk, majd a fűbe leültünk.

-Mi lesz, ha Griffendélbe kerülök? Kérdeztem hirtelen félénken.

-Semmi. Mondta nyugot mély hangon.

-Nem haragudnál?

-Nem és apa miatt se aggódj te vagy a kedvence. Mondja nevetve és megölel-Szeretlek...
Suttogja a fülembe én is visszasúgom neki.

Visszamentünk. Narcissa ott állt egy rozoga bakancs mellétt egy ládával.

-Gyertek..., Lucius gyere már rád vár mindenki!üvölt fel a nő mosolyogva.

-Jövök, jövök. Hallatszik a hangja a lépcső felől.

-Legyetek jók és legyenek jó jegyeitek! Mondja Cissy.

-Na, de most már indulás.

Megfogtuk a bakancsot és már a vadőrlak mellett álltunk. Ott jött előttünk Hagrid.

-Gyertek az igazgatóiba, Dumbledor már vár. Te is jöhesz. Mutat Draco felé.

Az igazgatóiban.

-Jöjjenek csak nyugodtan. Ülj le oda. Invitál be minket.

Leültem egy 3 lábú székre. A fejemre tett egy régi süveget.

Hm... Okosnak okos. Bátornak bátor... Kedvesnek kedves... Ravasznak ravasz... Tudom...
-LEGYEN A HÁZAD A GRIFFENÉL!

Itt van az új rész!

Weasley vagy MalfoyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon