Itt Is Bajban...

36 2 0
                                    

Tom hirtelen ütést mért Jake-re, aki ugyan nem esett el, de az orrából folyt a vér.

Egy nevelő hirtelen ott termett és lefogta Tomot, és az én vállamat is megszorította, ezek után a szobánkba rángatott minket.

-Hogy képzeltétek ezt! Hogy?! hirtelen a kezét felemelt azzal a céllal, hogy tenyere az arcomon csatanjon, már készültem az ütésre, de nem következett be, Tom elkapta a kezét és pálcát rántott.

-Soha, ismétlem soha ne merészeljen rá kezet emelni! mondta gyilkos tekintettel Tomi.

A nevelő ezután csak kisomfordált a szobából és becsapta háta mögött az ajtót....

==============

-Na Denem megkaptad? kérdezte Jake nevetve.

Tom erre nem reagált csak ment tovább a "nagy" fa irányába ahol mindig pihentünk, út közben Lex is csatlakozott.

-Mikor megyünk újra suliba? kérdezte Lex unottan.

-Az még nagyon messze van! válaszoltam.

-Áh itt a kis bagázs! mondta egy idegesítő hang a hátam mögött.

-Mit akartok? kérdezte Tom.

-Elvinánk beszélgetni a kicsi Denemet. mondta gúnyosan Jake.

-És miért mennék veletek? néztem undorodva.

Hírtelen megragadta a kezem és elkezdett ráncigálni, Tom és Lex próbáltak utánam jönni, de a többi fiú lefogta őket.

Végül a kert másik végében kötöttünk ki.

-Na akkor Denem csicseregj arról az iskoláról! parancsol rám.

-És, ha nem? kérdezem gúnyosan.

-Akkor a barátodnak és a testvérednek baja lesz! fenyegetett meg.

-Mit akarsz hallani? kérdeztem.

-Hogy kerültetek be oda? kérdezte.

-Úgy, hogy okosabbak vagyunk, mint te! válaszoltam.

-Ugyan már, ha ez igaz lenne.... És milyen?

-Jobb, mint itt lenni, bár az nem nehéz.

-HMM... És én, hogy kerülhetek be oda? kérdezte szemöldök felhúzva.

-Sehogy, oda csak akkor kerülhetsz, ha 11 évesen beválasztanak. magyaráztam neki.

-Értem...

-Mehetek? kérdeztem.

-Mehetsz! mondta majd elfutott.

Ez is igen érdekes jelenet volt, bár annyira nem, mint a tény, hogy másodjára vagyok 12 éves.

Miközben mentem vissza láttam, hogy a két fiú visszafut Jake-hez és elkezdenek pusmogni valamiről, de amint meglátták, hogy rájuk nézek azonnal abba hagyták a súgdolózást.

Sziasztok!

Itt az új rész remélem tetszik

                                                                                    Sherfine

Weasley vagy MalfoyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang