-Akkor most merre? kérdezte Kim mosolyogva.
-Először a könyvekért, utána pedig új talárokat varratunk! mondta ellent nem tűrő hangon Tomi.
Mi csak bólintottunk és indultunk el a bolt felé.
Nagyjából tíz perc alatt sikerült megvásárolni a könyveket. Orionék mielőtt beléptünk az üzletbe szóltak, hogy el kell menniük, és később majd megkeresnek minket.
Ahogy kiértünk az üzletből Abraxas szenvedő arckifejezéssel indult el a a talárszabászat felé.
Ahogy beléptünk, egy fiatal hölgy köszönt, mire mi is elmotyogtunk egy Jó napot kívánok féleséget.
Ahogy meglátta Raxast eltorzult az arca és a szemeiben a harag szikrája jelent meg.
Két sámli állt az üzletben, először engem és Tomit állítottak rá, utána pedig Kimet és Raxast, majd végül Lizt és Alexandert.
Azt mondta, hogy jöjjünk majd el később érte.
Ahogy kiléptünk az Abszol Út macskaköves utcájára megpillantottuk Charlus Pottert és szüleit, akik a cukrászda felé igyekeztek, az út másik oldalán Olivander pálcaboltja előtt elsuhanó Cygnus Blacket.
Mi elindultunk vissza a cukrászdába.
Leültünk egy üres asztalhoz, és elkezdtünk beszélgetni mindenről, iskoláról, édességekről, de még Gringelwald is szóba jött.
Már 4-5 óra is elmúlt mikor feláltunk az asztaltól és elindultunk a Foltozott Üst felé.
Sziasztok!
Tudom rég volt rész, és sajnálom, csak most minden összejött....
Lassan suli meg hasonlók, próbálok részeket kirakni minál hamarabb.Sherfine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Weasley vagy Malfoy
Hayran KurguKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.