Az út csöndesen telt. Tom olvasott megint valami könyvet, és akkor sem nézett fel, ha hozzá szólt valaki. Alexander csak maga elé bambul, és nem reagál semmire. Liz Kimmel beszélget a tavi szörnyekről. Raxassal pedig ettünk, csokibékát, meg mindent is amit találtunk.
Pár óra múlva a piros mozdony bepöfögött az állomásra. Egyszerre mindenki ki próbált csoportosult a vonat elé. Nem messze áltak onnan a fiákerek, amiket elméletileg nem húz semmi, gyakorlatilag, pedig igen. A thestrálok ott sorakoztak a fiákerek előtt, mindegyiket egy-egy húzta.
2 csapatra bomlottunk, Liz, Abraxas, Kim és én, a másik fiákerbe, pedig Tom, Alexander, Monstro és Nott ült.
***********
Már a nagyteremben ültünk, amikor Mcgalagony vezetésével bevonultak az elsősök.
10 új mardekáros diák, 11 hugrás, 15 griffendéles, 7 hollóhátos diák lett. Egy két mardekáros gőgösen, még néhányan félve csatlakoztak az asztalhoz.
Dumbli szokása szerint megtartotta az unalmas beszédét, amire valószínűleg csak az elsősök figyeltek. Tulajdonképpen ugyan azt mondta el, amit minden éveben, ironikus, hogy korunk legnagyobb mágusa nem képes új szöveget kitalálnia.
-Mars hívja Rorát, itt vagy mentálisan is vagy csak fizikailag?-kérdezi Raxas-Értem én, hogy Dumbli nem egy izgalmas ember, de azért rám figyelhetnél, amikor próbálok neked dumálni! dorgált meg.
Mire én csak megforgattam a szememet, és néztem tovább magam elé. A körülöttem lévők halkan beszélgettek, bár Dumbli nem szólt semmit, de rájuknézett, és tekintetével sugallta, hogy is mondjam szépen "kuss".
-Auróra! - bök oldalba Tom, a másik oldalamon ült. - Azt kérdeztem, hogy vacsora után hol beszélgessünk? húzza fel a bal szemöldökét.
-Nem tudom, de jobban járunk, ha a miénkben.
-Miért? kapta fel a fejét Alexander és Abraxas szinte egyszerre.
-Ugyan fiúk ti is tudjátok ti azt! mondta kuncogva Kim.
-Ne hidd azt, hogy rendetlenség van nálunk, Tom katonás rendet tart! háborgott Alexander.
-És ti mióta hallgatók valakire? kérdezte szemöldök ráncolva Liz.
A fiúk összenéznek és ijedt fejet vágva megpróbálják elterelni a témát.
"Itt vajon mi történik" gondoltam magamban.
Vacsora után 10 percel kopogást hallottunk az ajtónk mögött.
Kim felállt és kinyitotta az ajtót, amin utána Alexander, Abraxas és Tom lépett be.
-Gyertek be! morogta Kim, miután a fiúk betörtek a szobába.
-Hogy vagytok? kérdezte Liz.
-Megvagyunk! válaszolta helyettük is Tom.
Ezután még órákig beszélgettünk és ettünk, mert valahogy este tízre kimegy a kaja az ember gyomrából.
Sziasztok!
Hogy vagytok? Már szeptember vége óta nem volt rész és észt sajnálom, de nem nagyon volt ötletem. Mostmár megpróbálok heti egy fejezetet minimum kirakni!
Legyen szép napotok:
Sherfine
YOU ARE READING
Weasley vagy Malfoy
FanfictionKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.