Máris bajban

87 2 2
                                    

Következő nap én keltem legkorábban, ezért ahogy kikászálódtam az ágyból felkeltettem Lily-t és Marlene-t, akik nagy nyűglődés közepette kikeltek, s 10 percel később elindultunk reggelizni. Pont akkor jöttek Sisi-ék, szóval együtt indultunk a nagyterem felé.  

Reggeli után indultunk órára Lily-vel és Per-el. Hirtelen James futott el közöttünk és meglökte Lily-t, utána pedig mélyen belenézett a szemébe. Majd tovább állt. Mi is indultunk az svk terembe.

Órák után, ahogy mentem az udvarra találkoztam James-el aki elkísért az udvarra. Ahogy mentünk elkezdtünk beszélgetni, és rájöttem Harry mennyire hasonlít Jamesre.

-Hahó Hunter itt vagy? Kérdezi Jamie.

-Igen, igen csak elbambultam...

-Na gyere hugi... Ja bocsi... Mondta Jamie.

-Semmi baj te lüke! Válaszoltam.

-És min gondolkodott el drága Hunie? Kérdezte James.

-Nem tudom, nem emlékszem... Bátyus.

Erre Jamie csak elmosolyodott és sikeresen odaértünk.

-Tanulunk? Kérdeztem nyúzottan.

-Nem... Van egy jobb ötletem, ha van kedved... mondta bizonytalanul James.

-Persze! -mondtam meggondolatlanul- Amúgy mihez? váltottam nem túl magabiztos hangnemre.

-Egy kis csínytevéshez! mondta Jam.

-Ó! Ahhoz nekem mindig van kedvem! válaszoltam.

-Megszivathatnánk azt  a gondnokot.

Vesz elő két trágya gránátot a zsebéből. És elkezd futni. 

Mire észbekapok már futok is utána. Nagyjából 10 perc keresés után megtaláltuk Fricset.

-3-ra. súgta nekem. 

-3

-2

-1

Bedobtuk a gránátokat ás elkeztünk futni. Mire a gondnok és macskája utánunk eredt.

-Na ti büdös kölykök elkaplak titeket! Gyerünk Mrs Norris kabd el őket! kiáltotta a kvibli.

Sisi és Remy pont mellettünk sétálnak el. Mind a ketten értetlenül merednek ránk. Majd miután meglátják Fricset rájöttek, hogy kerget minket a gondnok.

-Áh ti is biztos benne voltatok kis csirkefogók! kiáltott Siriusra és Remusra.

Mire ők is elkezdtek rohanni. 

Ahogy bekanyarodtunk pont Mcgalagony professzorba botlottunk, aki igen csak összeszorított szemöldökkel nézett ránk.  A háttérben pont láttam Lucius Malfoyt és Narcissa Blacket elsétálni, akik lenézően néztek ránk.

-Frics úr mi történt, és miért kergeti szegény gyerekeket?-Kérdezi a professzor számonkérő hangsúlyal.

Frics Mrs Norissal a kezében lefagyva állt.

-Akkor például Mr Lupin? húzta fel a szemöldökét.

-Nem tudom Professzor Frics úr csak úgy elkezdett minket kergetni, miközben Siriussal beszéltük meg az átváltozástan házi feladatot. felelte a prof szemábe nézve.

-Ajánlom önöknek a könyvtárat, sokkal több információt szerezhetnek ott...

Sziasztok!

Egy kis csúszással ugyan, de itt az új rész. Remélem tetszik

                                                                                                     Sherfine

Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now