-Itt meg mi folyik? hallottam meg Lucius Malfoy hangját.- Kenzie...-mondta elhaló hangon.
-Kislányom...suttogta Molly Weasley, és odarohant hozzám és majdnem megfojtott ölelése közben.
-Én is örülök, hogy látlak! mondtam anyukának.
-Hol a jó Merlinben voltál? kérdezte Arthur Weasley gyanakodva.
-Hosszú történet, nagyon hosszú! húztam el a mondatot.
-Ráérünk! vágta rá Lucius Malfoy.
-Dumbledor jobban és rövidebben el tudja mondani! néztem az éppen megérkező idősödő Professzorra.
-Hát persze, mert olyan sokat beszéltünk Ms Black...mormogja a Prof.
-Maga nem beszélt velem, pedig én próbálkoztam! húzom fel a szemöldököm, amolyan ezt komolyan gondolta fejjel.
Mire Dumbli csak megforgatta a szemét és odament a kábultan álló Malfoy házaspárhoz.
-Akkor indulhatunk! Indult el sebesen az igazgató irodája felé.
Út közben mindenki engem bámult, Ron félve nézett, Percy igen, Percy szinte sírva, a többi Weasley pedig kábultan és bambán bámult engem, a Malfoy-ok pedig kicsit máshogy működtek, ők inkább úgy, mintha hiányoltak volna. Én pedig mosolyogva mentem Perselus mellett.
-Ugye megbocsájtasz? kérdezte hirtelen Ron.
-Jaj Ron, 7 év hosszú idő persze, hogy megbocsájtok! mondtam Ron szemébe nézve.
Remin és Per-en kívül mindenki megrökönyödve és hitetlenül nézett rám, na meg Dumbli-Dimblidor.
-7 év? Ez csak háromnegyed év volt, nem 7...hitetlenkedett Arthur Weasley.
-Mondtam, hogy hosszú történet! mosolyodtam el féloldalasan.
Mentünk, mentünk mendegéltünk, azt hiszem így mondják a mugli mesékben, mikor is megérkeztünk dupla ajtó irodájához.Ahogy bementünk az idősödő igazgató hellyel kínált minket.
-Citromport? kérdezte az igazgató.
-Nem köszönjük...mondta helyettünk is Narcissa Malfoy.
-Ha lehet térjünk a tárgyra! mondta diplomatiusan édesapám.
-Akkor kezdjünk bele... (Itt közös erővel elmeséltük mi történt.) és azt hiszem ennyi...- fejezte be Dumbledor.
-És ténylegy 7 év volt.... csodálkozott Arthur Weasley.
Mrs Weasley a sarokban elkezdett pityeregni.
Sziasztok itt egy új rövid rész...
Most hétvégén volt egy családi összeröffenés és a 6 éves unoka testvérem is itt volt aki egy csöppet hiperaktív... És még mindig látszik a nyoma annak, hogy megharapott, aki tud valami ellenszert az ilyenek ellen a testvérem és én értékelnénk... Xd
YOU ARE READING
Weasley vagy Malfoy
FanfictionKi is vagyok .Eddig azt hittem tudom Mackenzie Weasley vagyok De ahogy ma megtudtam nem is biztos.