Roxfort Reszkess Jön Aurora Denem

32 3 3
                                    

Lehet annyira nem érdekelt volna az miről beszéltek, ha nem titokban tennék, de így felkeltette a kíváncsiságomat. Magamnak sem mertem bevallani, de féltettem őket.

Ahogy kértünk a holtesthez meglepetten tapasztaltam, hogy nem egy, hanem ketten fekszenek a földön egy Hugrabugos és egy Griffendéles.

Hírtelen Tom suttogott valamit Lexnek, és megindultak visszafelé. Én gyorsan visszarohantam a fülkébe, ahol csak a megfagyottan ülő Abraxast találtam.

-A többiek? kérdeztem Raxast, de ő csak bámult maga elé.

Leültem mellé, és a fejemet a vállára döntöttem, a fékezés tincseim Raxas szőke jával keveredett. Ekkor megannyi emlék suhant át a fejemben, amikor kiszöktünk karácsonykor és építettünk egy hóembert, aminkek az lett a következménye, hogy a gyengélkedő tengettünk 2 hetet. Úgy gondolom, hogy Abraxas lett a legjobb barátom, akivel mindent meg tudtam osztani, elmondtam-e neki mindent...

Hírtelen nyikorogva nyílt ki az ajtó. Tom és Alexander jött be az ajtón.

-Mi történt? sóhajtottam fel, még mindig Raxas vállán pihentetve a fejem.

-Két diák! Egy Hugrabugos és egy Griffendéles... mondja Tomi nem törődöm hangsúllyal....

Sziasztok!

Itt az új rész... Tudom, hogy rövid és nem a legjobb, de már több, mint egy hónapja nem volt rész. Sajnos ez az iskola miatt is van, meg mindig fáradt vagyok írni. Remélem azért tetszik!

Megváltoztattam a borítót, mert már annyira nem függ össze a story-val. Szép reggelt!

                                                                    Sherfine

Weasley vagy MalfoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora