Xue Yang
(The Untamed karakter sorry again)Este minden utca ijesztő. Hát még ha az egyik sötét sarkában pár alakot látsz meg. Az egyik egy hosszú, élesnek tűnő tárgyat tartott, míg a másik a tárgy végénél könyörgött az életéért. Akkor jöttél rá hogy mi is az. Egy kard. A lábad a földbe gyökerezett, nem tudtál elmozdulni. Végig kellett nézned ahogy a hosszú hajú ember átszúrja a másik mellkasát. Még akkor sem tudtál mozdulni, mikor az kardja szemügyre vétele után feléd nézett.
Alig pár pillanat után feléd indult. A lámpa fényébe érve végre megpillantottad ki az. Fekete, sáros ruhájából, és kardja tokjából már sejtetted ki az. De mikor megpillantottad a beteg vigyort az arcán, megláttad az orrát, a híres hajdíszt, s a híresen veszélyes szempárt...tudtad hogy Xue Yang áll előtted. Nem szabadott volna, de azonnal az jutott eszedbe, hogy valóban nagyoj jóképű...
-Kisasszony! - ért oda hozzád. Nagyot nyelve fordultál sarkon, ám megragadva könyöködet rántott vissza - Ugyan! Nem gondolta hogy ezek után elengedem...? - kérdezte csupán pár centire orcádtól.
Szíved a torkodban dobogott, ahogy arra gondoltál, bármelyik pillanatban végezhet veled. Hiába tűnik úgy, hogy nincs szándékában.
De Xue Yang nem rántott kardot. Hosszú pillanatok után elengedett, és ahogy mondta, nem engedett elmenni...G-Dragon
-Na fel akar még mondani? - kérdezte miközben gyors tempóban mozgatta csípőjét.
Szemeid le-lecsukódtak az élvezetektől, tudtad hogy nem tudnál megszólalni.
-Válaszoljon! - csapott szigorúan melledre, mire kéjjel teli hangon kiáltottál fel.
-Nem! Soha többet! - ráztad a fejed - Lassabban!
Mintha meg sem hallotta volna, pont az ellenkezőjét tette. Nem csak hogy gyorsított tempóján, de két ujjával még csiklód is izgatni kezdte, lökései ütemével.
-U-Uramh! - próbálkoztál, de kérésed ismét süket fülekre talált.
Sőt, hogy ne beszélj többet, ajkaival fogta be szádat.
Ahogy érezted magadban hatalmas büszkeségét, s ujjai varázsát, nem bírtad tovább.
YOU ARE READING
Kpop Imaginations
Random🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report