Játszma / Jackson & Jay

1.3K 51 15
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Gimiben nem sok figyelmet kaptál

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Gimiben nem sok figyelmet kaptál. Nem kifejezetten voltál szürke kisegér, de népszerűnek sem mondtad volna magad.
Aztán érettségi után halasztottál egy évet, és annyi idő alatt stílust váltottál. Ebben benne volt a viselkedésed, az érdeklődési köreid, az öltözködésed, és még a hajad is vállig levágattad.

Abban az egy évben sokat voltál a barátaiddal, és persze dolgoztál. Egy este a legjobb barátnőddel pizsipartiztatok, és poénból beadtad a jelentkezésedet egy egyetemre, Szöulban. Az ötlet eredete pofon egyszerű volt. Mindig érdekelt Korea, valamint a nyelvet is jól beszélted és értetted. Meg aztán gondoltad nem vesznek fel, viccnek meg jó lesz.

Csakhogy júniusban jött a levél. Felvettek az egyetemre, amire te egyáltalán nem számítottál, de nagyon boldog lettél.
Azonnal készülődni kezdtél, vízumot szereztél, és hálát adtál az égnek hogy egy évig dolgoztál, így volt miből fizetned a kollégiumot. A pár hónap mintha egy pillanat lett volna, máris a repülőn találtad magad.
Aztán pedig a kollégiumi szobádban.

Mikor elhatároztad hogy eljössz, azt is eldöntötted hogy itt már nem leszel láthatatlan. És ahhoz hogy ezt megvalósítsd, a külsőd is tökéletes fegyver volt.
Már az első nap többen felfigyeltek rád, és összesúgtak mögötted. Mitagadás, hozzád hasonlót még nem láttak, az biztos.

Hamar keringeni kezdtek rólad a pletykák, és egyre többen hívtak el ide-oda. Persze mindenkinek nemet mondtál. Ennek az egyszerű oka az volt, hogy az egyetemre akartál koncentrálni. De ezt senkinek sem kellett tudnia, így mindenki nehezen kaphatónak hitt. Egyre több embert érdekeltél. Mindenki vagy meg akart szerezni, vagy utált a hirtelen népszerűséged miatt.

De volt 2 srác. Velük hosszas perceket szemezgettél a folyosókon, és az előadásokon. Kis kutakodás után a nevük is kiderült. Jay Park, és Jackson Wang.
Mi tagadás, bejöttek neked. És te is nekik. De szokásodhoz híven, imádtál szórakozni velük.
Próbáltál végtelenül elérhetetlennek tűnni, és emiatt mind a ketten egyre jobban közeledtek feléd.

Legelőször Jay volt az aki a folyosón melléd csapódott, a falnak támaszkodva.

-Do you wanna eat ramen at my place? - kérdezte angolul.

Kpop ImaginationsWhere stories live. Discover now