Gyerekkori álmod volt, hogy rendőr legyél. Éppen ezért szerencsésnek gondoltad magad, hogy alig 2 éve ebben a szakmában dolgozol. Imádtad hogy soha nem tudsz unatkozni, és nagyváros lévén egyre izgalmasabb ügyekkel találkozol, amiket akár egyedül oldhatsz meg.
Persze veszélytelen sem volt, de egy kis idő után megszoktad, és megtanultad megvédeni magad.Ma éppen egy bankrabláshoz tartottál. Az elkövető egy fiatal, nagyjából 20as éveiben járó férfi, fegyverrel.
Izgalmas esetnek tűnt.Pisztolyod erősen markolva léptél az épületbe, s hamar megpillantottad az említettet.
A fegyverével játszadozva ült egy asztalnál, lábát a lapra helyezve.
Mocskosul jóképű volt, és pimasz.-Nem gondoltam volna hogy ma egy ilyen rendőrrel lesz dolgom. - nézett végig rajtad - Nincs kedve játszani kicsit? - nyalt végig ajkain.
Nagyot nyelve próbáltad rendszerezni gondolataidat, de amilyen szívdöglesztő volt, nehezen ment csak.
-Jobban teszi ha megadja magát - szólaltál meg, mire fél szemöldökét felhúzva állt fel az asztaltól.
- Miért lenne az jó nekem? Elvesztem a pénzt - kerülte meg a falapot -Börtönbe kerülök - lépdelt feléd - És ott nincs sok csinos rendőrnő akit megdönthetnék - állt meg végül előtted, alig egy méterre.
-De tudja mit? - hajolt előre - Legyen - mondta, s legnagyobb meglepetésedre eldobta a fegyvert - Bilincseljen meg - emelte fel kezeit.
Összezavarodtál, hiszen ez nem szokott ilyen egyszerűen menni, de ugyanakkor hamar bilincsbe tetted, nehogy megszökjön.
Szólásra nyitottad a szádat, ám félbeszakított.-Tudom a dumát, nem kell újra előadni. Mehetünk? - biccentett a kijárat irányába.
Zavartan induktál meg szorosan fogva, munkatársaid pedig dícséretekkel bombáztak. Nem hitték hogy igazából szinte semmit sem tettél.
Számítottál arra, hogy egyedül kell majd bevinned, mégsem szívesen ültél be a volán mögé.
-Mindig ennyire gerjed a rabokra? - kúszott középre, s a rács mögül figyelt.
-Tessék?! - néztél a visszapillantóba.
-Láttam hogy nézett rám. És ha elengedne, hagynám hogy felfaljon mint egy főételt.
Kijelentésére elvörösödtél, főként mert volt benne egy kis igazság.
-Changkyun vagyok. Később még jól jöhet... - hajolt előrébb
-Jobb ha meg sem szólal - sziszegted.
Úgy érezted szerencsés vagy, hogy az örsig meg sem szólalt, ám mihelyst megláttad az ajtón a 30 perc múlva jövök feliratot...ez az érzés eltűnt.
Ezek szerint a társad akivel aznap felügyeltél egyedül hagyott. Pont egy ilyen perverz és szexy bűnözővel, aki nyíltan akar tőled valamit.
YOU ARE READING
Kpop Imaginations
Random🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report