Wonho - Monsta X

1.1K 51 2
                                    

Egy éve laktál már Szöulban, az egyik legjobb barátnőddel. Miután együtt elvégeztétek az egyetemet, gondoltátok valóra váltjátok egy régi álmotok, és kiköltöztök. Az első pár hét nem ment döccenő mentesen, rá kellett állnotok a nyelvre, és a kinti életre. Azonban szerencsére viszonylag hamar sikerült bele rázódni.
Alig egy hónap alatt állást kaptál egy könyvtárban, ahol előszeretettel olvastad te is a könyveket.

Hamarosan lettek barátaitok, és fellendült az élet. Jöttek a közös bulik, karaoke estek és közös programok. Azonban egy dolog hiányzott az életedből. Ez a szerelem volt. Tulajdonképpen soha nem is koncentráltál rá, úgy gondoltad ninca arra szükség, hogy boldog legyél.
Csakhogy mikor a barátod is szerzett magának valakit, kezdtél magányos lenni. Egyre többet voltak együtt, te sokszor maradtál egyedül, meg ha velük voltál is harmadik keréknek érezted magad. Nem bántad, mert örültél a boldogságának, de néha tényleg rád tört az érzés, hogy te is kapcsolatot szeretnél.

Perste ezt a barátnőd nem vette teljesen komolyan, így egy csillagos este az ágyadon feküdve mutogatta neked az egyre szexybb, és jóképűbb idolokat.

-Na és hozzá mit szólsz? - mutatta feléd a következőt.

-Őt ismerem! - csillant fel a szemed - Az egyik munkatársam teljesen megszállott!

-És te miért nem? - húzta fel szemöldökét.

-Ne érts félre, Jackson jól néz ki. De valahogy annyira nem jön be - piszkáltad ujjad.

-Jó. Akkor mi jön be? - adta fel a vakban tapogatózást, feléd fordulva. Na ugyan ez nehéz kérdés volt így hirtelen.

-Nem is tudom. Legyen különleges az a valaki. Aranyos, de mégis szexy, ha arról van szó. Szeretem ha valamilyen módon kinézetre is eltér a többiektől, és ha izmos...na az plusz pont!

-Hm...azt hiszem tudom is ki kell neked!

Pár pillanat után meg is találta az instagram oldalt, amit aztán büszkén mutatott feléd.

-Íme, Wonho! Minden megvan benne amit mondtál, sőt!

-Tényleg nem rossz - vetted át a készüléket, a srác oldalát nézegetve. Valóban megfogott, de mindegy volt - Csakhogy ő egy idol...

-És?

-Nem egy mesében vagyunk... - sóhajtottál.

-De mi van ha mégis? - vigyorgott. Bár arcod látva inkább lehervadt ez is - Legalább kövessük be!

-Azt lehet...

Aznap este lefekvés után, még mindig ennek a Wonhonak az oldalát nézegetted. Utána áttévedtél youtube-ra is, s eltévedtél a moments videók labirintusában. 10 videó után már nem is számoltad mennyit láttál.
Valahol a 16. videó körül azonban leragadtak a szemeid, és az álmaidba léptél.

Másnap reggel csipkedted magad, és vagy háromszor mostál arcot. Amikor kinyitottad a telefonod, az instagram egy üzenetet jelzett. Csakhogy a fontos az, hogy kitől! Mert bizony Wonho írt neked egy üzenetet.
Hiában volt az csupán egy szia, te mégis vagy három órát vacakoltál mit írj vissza neki.
Végül a válasz egyszerű volt : Szia!

Alighogy elküldted, komplett idiótának gondoltad magad, hitted hogy ezzel fog megszakadni a beszélgetés.
Éppen törölted volna üzenetedet, mikor Wonho látta...
Na akkor aztán el akartad ásni magad. Viszont meglepődtél mikor válaszolt...

Órákkal, napokkal, sőt, hetekkel később is válaszolt. Mi több, erős kapcsolat alakult ki közöttetek. Lassan nem volt olyan amit ne osztottál volna meg vele, abban a pillanatban hogy megtörtént. Folyamatosan beszéltetek ha tudtatok, de ha nem, este bepótoltátok.
A barátnődnek az első hét után számoltál be az eseményekről, bár az elején nevetett. Persze hogy hirtelen nem hitte el, ki hinne el ilyet?
Senki. De persze miután megmutattad neki a beszélgetést, azt hitted hogy fangörcsben fogod elveszteni.

Kpop ImaginationsWhere stories live. Discover now