2 hosszú órányi utazás után végre megállt a busz a szállás előtt.
Sóhajtva álltál fel hogy végre kinyújtózhass egyet csakhogy valaki kezed alkapva nyomott rá egy apró puszit. Nem kellett sokat agyalnod hogy ki lehetett az, nyilván Wonho volt. Megvártátok míg Changkyun leszáll mellőle, hogy utána együtt tudjatok végre a friss levegőre érni.A tanárok megvárták míg a 3 osztályból mindenki leszáll, s csak akkor ismertették a 2 nap programját.
Mint kiderült, az egyetlen közös program a délutáni strandolás lesz, meg este a szállás "nappalijában" ahol minden féle kocsmai játékkal is lehet szórakozni.-Később találkozunk, vigyázz magadra - nyomott egy puszit ajkaidra.
-Te is - mosolyodtál el elengedve őt saját osztályával.
Mindezek után egy borzalmasan hosszú, és unalmas városnézés következett, amit az osztály minimum fele a háta közepére sem kívánt. Mindenkinek már a strandon járt az esze, meg persze a kaján amit ott ehetnek majd.
De aztán mikor az ofő szólt, hogy kaptok másfél óra szabadidőt, legalább 10 irányba tűntek el az emberek.-Mit csináljunk? - kérdezte Mina.
-Nem tudom hogy vagytok vele, de én lassan éhen fogok halni...
-Ehetnénk egy pizzát - értett egyet Jenny is.
-Mi lenne ha elvitelre kérnénk és megennénk a mólón? - vetetted fel az ötletet.
Mindenkinek nagyon tetszett az ötlet, így kerestetek is egy helyet, ahol tudtatok pizzát venni. Mivel nem tudtatok választani milyet egyetek, így végül 2 különböző pizzával ültetek ki a mólóra, lábaitokat lógatva.
Bele nem tudtatok esni, hiszen még volt egy vékonyabb beton rész alattatok, így nyugodtan falatoztatok sorozatokról beszélgetve.-De most konolyan... Ha nem lesz második évad, honnan tudjuk meg hogy gumiho e? - magyaráztad kivéve egy újabb szeletet.
-De mi lenne benne? Tök elhúzott lenne.
-Azért kíváncsi lennék hogy oldják meg... - értett egyet veled Mina.
-Ugye?! Most ha halhatatlan, mi lesz a csajjal?
-Hát nem is tudom... Ennyi lenne az egész amiről szól? - húzta száját Jenny.
-Mi van ha valahogy Rangot is vissza tudnák hozni? - haraptál a pizzába.
-Ahh remek lenne!
-Annyira szeretem azt a palit...a francnak van ilyen vége... - bámultad a vizet szomorúan.
-Milyen paliról van szó? - hallottad a kedvenc hangod.
Mosolyogva figyelted a melléd telepedő Hoseokot, aki derekad átkarolva csatlakozott hozzátok.
-Csak egy sorozatról beszélünk - világosította fel Mina.
-Ahh! Az amelyiken múlkor minimum 2 órán át sírtál? - nézett rád emlékei közt kutatva.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kpop Imaginations
Разное🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report