&San&
Ez az első közös reggeletek, hiszen tegnap volt az első nap hogy együtt aludtatok. Hát nem egészen így képzelted...
-Jagi. Jagi. Jagiyaa-mondogatta suttogva miközben folyamatosan az arcodat böködte. Morcosan fordultál át a másik oldaladra, de San nem adta fel, a könyökén megtámaszkodva emelkedett meg, hogy folytassa.
-Jagii. Jagii. T/N... - folytatta miközben megállás nélkül böködött.
-Az isten álggyon meg San! - csattantál fel miközben felültél, San pedig mosolyogva nézett.
-Igen Jagi?
-Ne Jagizz itt nekem! Ma van az első közös reggelünk, és te úgy keltesz hogy böködsz! - magyaráztad erősen gesztikulálva, mire San közelebb ült hozzád, és egy pimasz mosollyal az arcán, nézett a szemedbe.
-Akkor hogy kéne Jagiya?
-Például egy...-kezdted, de nem tudtad befejezni, mert San ajkai a tiédhez értek, miközben arcod két keze közé fogta. Egy hosszú, cuppanós puszit nyomott ajkaidra, azután vigyorogva nézett.
-Így gondoltad T/N?
-Pontosan így...&Wooyoung&
-T/N... - hallottad a neved Woo szájából, mire azonnal mocorogni kezdtél -Kellj fel Jagiya.
-Nem akarok! Olyan jó itt az ágyban Woo! Inkább gyere te is-próbáltad karján fogva berántani magad mellé, de ő erősen tartotta magát.
-Nem lehet Jagi...jobb ha te is felkelsz.
-Nem megyek sehova-mondtad duzzogva, és magadra húztad a takarót. Érezted ahogy Wooyoung lekászálódik az ágyról, és kisétál a szobából.
A következő pillanatban egy hatalmas puffanást hallottál, mire ijedten kaptad fel a fejed.
-Auu! JAGII!! - kiabálta fájdalmasan.
-Megyek Oppa! - kiabáltad vissza, és már pattantál is ki az ágyból. Tudtad, hogy Woo nagyon ügyetlen tud lenni, és komoly bajt is tud csinálni magával.
Mikor kiértél a szobából, idegesen kapkodtad a fejed össze-vissza hogy hol lehet, de a következő pillanatban hátulról szorosan átöleltek, és nem tudtál szabadulni.
-Na látod, fel tudlak én kelteni-suttogta, majd egy puszit nyomott a füledbe, amitől megborzongtál - És mert nem fogadtál szót, este megbűntetlek-mondta miközben egy mozdulattal maga felé fordított, és ajkaidra tapadt.&Jongho&
أنت تقرأ
Kpop Imaginations
عشوائي🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report