Yuta és te majdnem két éve vagytok már együtt.
Régebben nem tulajdonítottál neki sok figyelmet, hidegen hagyott. Legalábbis azt hitted, egészen addig míg meg nem szólított.
Nem volt nagy dolog, a szekrénye előtt áltál, s csupán megkért hogy állj el onnan.Itt kezdődött minden. Mind a ketten teljesen rákattantatok a másikra. Te le sem tudtad venni szemedet a direkt kikandikáló kulccsontjáról, szemeiről, ajkairól s persze hosszabb szőke hajáról.
De ő is áldotta az eget hogy meglátott mert azonnal megfogta az egész lényed. Még akkor számot is cseréltetek, és randira hívott.
Mindig kedves és figyelmes volt, imádtál időt tölteni vele. Alig pár alkalom után ki merted mondani, hogy szerelmes lettél.
Nagy szerencsédre a barátaid, de még a szüleid is imádták, egy két lábon járó cukiság volt.Vagyis talán az első egy évben.
Aztán az első alkalom után megnőtt a bizalmatok a másik iránt. El mertétek mondani mire vágytok, és mit akartok kipróbálni.
Így sokszor kiéltétek perverz gondolataitokat, persze csak míg a másiknak is tetszett. Yuta mindig ügyelt arra hogy élvezd és ne okozzon neked fájdalmat, amit értékeltél, de aztán többre vágytál.Így előcsaltad a durvább énét, egy teljes más Yutát, aki csak akkor jön elő ha megkíván.
Aztán beütött a vírus és ti is sokkal kevesebbet találkoztatok. Mind a kettőtöknek hiányzott az együttlét, meg az átmulatott éjszakák.
Tudtad hogy Yuta már nagyon vágyik rád, de nem tudtad pontosan mennyire...Azt hitted hogy elájulsz, mikor online óra közepén érkezett egy üzeneted Yutától. Szemeid kikerekedtek ahogy elolvastad a nem túl ártatlan üzenetet, s azonnal rá kaptad tekintetedet. Nagy mázlidra - szerencsétlenségedre - éppen kamerás óra volt. Megérezte hogy nézed, így elvigyorodott. Megráztad a fejedet, ám ekkor újabb üzenet érkezett.
Nem lenne jó ha kitölteném a nedves kis résedet?
Nagyot nyelve próbáltad figyelmen kívül hagyni, ám akkor érkezett a következő.
Képzeld el ahogy lassan leveszem azt a feszülős pólód, és a nyakadra csókolok...
*Hagyd abba!
Ugorjunk egyet mit szólsz? Képzeld el ahogy elmerülök a vaginádban amit te annyira élvezel hogy levegőt is elfelejtesz venni...
Képzeld el Y/N ahogy egyre mélyebbre jutok benned...
*Yuta! Kérlek... - kérted kétségbe esve, mert már csak a gondolattól is sikerült felizgulnod.
Úgy gondoltad nem lesz baj belőle, így alig észrevehetően nyúltál magadhoz, s kényeztetted csiklódat. Yuta megnyalta ajkait, és egy vigyorra húzta azokat.
Jó kislány...milyen szégyentelenül kényezteted magad az egész osztály előtt!
*Sh és mondd mit tennél velem! - parancsoltad.
YOU ARE READING
Kpop Imaginations
Random🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report