Mindig hálás leszel a professzorodnak, hogy téged ajánlott modellnek a művészeti órára.
Egy szerdai délután volt hogy a terem közepére állított székre ültél, előtted minimum 10 szempárral, akik előtt már felállították az álványokat, meg a vázlatfüzeteket.
Teljesen ismeretlen volt számodra a helyzet, de szerencsére egy feladatod volt csak. Méghozzá velük szembe ülni.
A minimum három órányi ülés alatt volt időd megnézni az összes "művészt", akik buzgóan dolgoztak a rólad készülő portrén.
Mégis, egy fiú volt akire mindig vissza is tévedt tekinteted. Nem tudtad megmondani pontosan mi fogott meg rajta, de le sem rudta róla venni szemeidet. Épp ezért, párszor össze is akadt tekintetetek.-Nos, ennyit a mai órára! - csapta össze a kezét a tanár - Szeretném ha jövő hétre befejeznétek a rajzot, remélem jó úton jártok! Y/N-nek pedig köszönjük a segítséget!
-Ugyan, semmiség! - pattantál le az igencsak kényelmetlenné vált helyedről.
Az óra után nem is olyan sokkal éppen kiléptél az épület kapuján, ám hamar társaságodra akadtál...
-Y/N! - neved hallatára fordultál meg, és nagy meglepetésedre az a fiú állt előtted - Szia! Johnny vagyok!
-Szia! Miben segíthetek? - mosolyogtál kissé meghajolva.
-Az a helyzet, hogy nagyon rosszul állok a rajzommal - kapta ki hóna alól a vázlatait, hogy megmutathassa.
Mihelyst kinyitotta, láttad hogy valóban így volt. Leginkább a tested volt kész, az is csak nagyjából, a fejeden még volt mit dolgozni. De mindezt csak azért, mert kiradírozta a részleteket. Tisztán lehetett látni hogy ott igenis volt valami, és még egy kevés radír darabka is a papíron ragadt.
-Ha ráérsz valamikor, jó lenne találkozni, hogy be tudjam fejezni rendesen. Mit szólsz? - mosolyodott el.
Rettentően magabiztos volt, ez nem kétség. Hallatszott szavain, látszott testtartásán, s még mosolyáról is lesütött.
-Holnap ugyan itt? - mentél bele.
-Tökéletes!
-Remek! - mosolyogtál, majd elindultál, ám hamar vissza is fordultál egy kis időre - Legközelebb, legalább tűntesd el a radír nyomait!
Másnap valóban találkoztatok, ám ezúttal kettesben voltatok. Szinte végig beszéltetek és nevettetek, jobban megismerve egymást. Nem kellett sok idő hogy rájöjj, Johnny pont az ideálod.
Nagyon örültél mikor hiába fejezte be a képet aznap, elhívott kávézni másnapra. A következő ilyen találkozót már nyíltan randinak hívta, amit egyre több és több követett. Sok egyedi programot kitalált, nem sokszor volt mindennapi randitok. A kedvenced az volt mikor bicikliztetek, piknikezni mentetek, vagy éppen Busanba vitt hajókázni. Nem lehetett unatkozni mellette.
YOU ARE READING
Kpop Imaginations
Random🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report