Wonho az a srác volt a suliban, aki mindenkinek elcsavarja a fejét. Ha nem is azért mert bejön nekik, akkor mert a jófejsége és az izmai mindenkit elvarázsolnak. Neked viszont, ténylegesen tetszett. Az első naptól kezdve. Mivel évfolyam társak voltatok, egész sok órátok volt közösen, de valahogy soha nem volt alkalmad beszélni vele.
Egy évvel a gimi vége előttig Wonho senkivel nem mutatkozott, és nem volt barátnője. Mindig a haverjaival lógott, de persze ha valaki közeledni akart hozzá sem utasította el. Ő ahhoz túl kedves volt.De aztán egy áprilisi napon minden megváltozott. Aznap reggel egy másik lánnyal érkezett, méghozzá kézen fogva. Ráadásul az osztálytársaddal, Soojinnel.
Letörve érezted magad, de nem tudtál mit tenni így csak sodrodtál az eseményekkel.
Amik rövidebbnek bizonyultak, mint gondoltad. Pontosan 1 hét múlva Soojin az osztály termében sírva panaszkodta el, hogy Wonho szakított vele.
Persze mindenki meglepődött és elkezdődött a közös Wonho utálat az osztályban. Téged, és a 2 legjobb barátnődet kivéve.
Ismét felcsillant a remény, hogy esetleg lehet nála esélyed, és úgy tűnt, a sors is a te oldaladra állt.Egy közösen tartott történelem óra során nem volt más választásod, Wonho mellé kellett ülnöd.
-Y/N, igaz? - mosolygott rád.
Nem lepődtél meg túlságosan, hogy tudja a neved. Majdnem 3 év után egyenesen sértő lett volna ha fogalma sincs róla, tekintve hogy hetente 9 órátok van együtt.
-Te pedig Wonho - bólintottál - Bocsi ha zavarlak, csak volt egy kis kavarodás az ülésrenddel szóva...
-Ugyan - legyintett félbeszakítva - Inkább én bocs hogy csak mellém tudsz ülni - húzta el száját.
Hamar rájöttél hogy érti, tudja hogy épp nem az osztályod kedvence, csakhogy rád ez nem igaz.
-Igazából...nem igazán érdekel hogy ki szakított. Sőt...az igazat megvallva nem is vagyok jóban Soojinnel.
-Ahh! Megkönnyebbülés! - dőlt hátra vigyorogva - Már azt hittem minuszról indulok.
Éppen kérdezni akartad hogy miről beszél, de a terem másik feléből szólítottak.
-Y/N!
-Mondd Jenny! - fordultál legjobb barátnőd felé.
-Eljössz büfébe? - kérdezte próbálva átharsogni a hangzavart, ám akkor Wonho előre hajolva pillantott rá, így azonnal realizálta hogy mi lehet a válaszod - Mindegy! - legyintett, és Minával indult el.
-Kérdezhetek valamit? - fordultám ismét Wonho fele, s ő bólintott - Mi történt?
-Khm... - vakarta tarkóját - Igazából nem is jött be. Csak annyira nyomult, én meg nem akartam lejáratni. De kiderült hogy nagyon nem bírom vele. Túl...
-Rámenős - bólintottál - Tudom.
-Pontosan! Még az edzőterembe is velem akart jönni... Az EDZŐTEREMBE - emelte ki, te pedig nevetve bólogattál, jelezve hogy érted a felháborodását.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Imaginations
De Todo🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report