Wonho NSFW

1K 37 3
                                    

So ezt én legelőször DottieX - nél láttam és ahh imádom... Muszáj volt kipróbálnom. Kivel mással kezdtem volna ha nem az ultimate biasommal...

Nem hiszem hogy olyan remek lett így elsőre, de azért remélem valaki egyet tud érteni velem nah...

Enjoy

A/aftercare

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A/aftercare

Mind ismerjük...egy szeretet gombóc, így mindenképpen magához ölel, vagy 60x biztosra megy hogy te is élvezted, és persze imád utána babusgatni. Általában téged zavar el először fürdeni, hogy ő közben lepedőt cserélhessen. Viszont ha közben elalszol, nincs ellenére hogy segítsen ebben is. A kádban gyorsan megmosdat, aztán egy xxl pólót aggatva rád visszavisz az ágyba, hogy még véletlenül se kelljen megmozdulnod.

B/body part

Magán szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy a combjai. Let's be honest... A fél instagramján a combjait meg a hátsó felét mutogatja. Ha nem a combjai, akkor tuti a lábai.

Booty fétis...imádja a feneked és ki nem hagyja hogy ne fogdozza kb minden pillanatban mikor csak van rá esélye. De az ajkaidnak is szinte FÜGGŐJE, szóval ha nem is csókcsatára, de igen gyakori szájrapuszikra bármikor számíthatsz.

C/cum

FENEKEDRE FOR SURE.
Amikor éppen durvább kedvében van/volt. Szeretkezésnél inkább beléd élvez el szívesebben.

D/dirty secret

Ne nézzük olyan ártatlannak. Érzem hogy lenne egy hangfelvétele a nyögéseidről, amit titkon bármikor el tudna hallgatni.

E/experience

29 éves felnőtt férfiról beszélünk. Biztosan van tapasztalata, de nem hinném hogy olyan sokan megfordultak volna az ágyában. Mindenesetre, tudja mit csinál, és hogy mivel tud a legjobban örömet okozni.

F/favourite position

Fenék fétis... Doggy style kihagyhatatlan, főleg a gyorsabb, durvább meneteknél. Reverse cowgirl... A lényeg hogy a feneked lássa, vagy foghassa.
Ha éppen kényeztetni szeretne, akkor pedig igyekszik minél jobban magához ölelni téged. Missionary vagy az ölében.

G/goofy

A helyzettől függ, egy finom és lágy estén simán el tudom képzelni hogy próbál nevettetni, de mikor tényleg be van indulva és nem finomkodni szeretne, illetve te sem éppen arra vágysz... Akkor felejtős.

H/hot

Egy szallag a nyakadon, vagy a karodon, esetleg a combodon valami ékszer, kiegészítő.
Nagyon hamar be tudja indítani a fantáziáját egy túlméretezett póló, vagy pulcsi, amit max egy rövidnadrággal viselsz. De ha az övé van rajtad, akkor meg teljesen mindegy alul mi van. Készülj.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 22, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Kpop ImaginationsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora