Szerencse? /Big Bang

1.4K 44 4
                                    


Már vagy 5 éve ismered a Big Bang nevű kpop bandát, és amikor megláttad őket, tudtad hogy látnod kell őket élőben. Azonnal gyűjteni kezdtél, hogy legyen majd pénzed koncertre menni. Nyaranta dolgoztál, és egy hatalmas fém perselybe tetted az összes fizetésed, és amit csak pénzt kaptál, mindig be is dobtad oda. Persze az első pár évben nem végezhettél rendes munkát, de a szomszédok segítése is szép összegeket hozott.
Aztán eljött a nap, mikor a Big Bang nemhogy egy turnét jelentett be, de a helyszínek között az országod fővárosát láttad. Iszonyatosan megörültél! Azonnal sírtál, miközben a telefonnal a kezedben ugráltál. Rohantál is ki a szüleidhez, akik nem értették mi a fene történik, annyira sírtál, nem értették amit magyaráztál. Végül apukád kivette a telefont a kezedből, és elolvasta mi is történik. Azonnal megértette, és kérte hogy vidd ki a perselyed.
Együtt számoltátok össze az összeget, ami az 5 éves gyűjtögetés miatt nem kicsi volt. Simán kitelt belőle 2db jegy előre. Egy neked, egy pedig apukádnak mivel ragaszkodott hozzá hogy elkísérhessen.

A következő héten elkezdődött a jegyek árusítása, ti pedig le is csaptatok a jegyekre az első percekben, és egy a színpadhoz nagyon közeli jegyeket sikeredett megszerezned.
Onnantól nem is volt kérdés:élőben fogod látni azokat, akik minden napod beragyogják. És ami a legfontosabb, látni fogod a te kedvenc Pandád, Seungrit. Az első pillanattól kezdve ő fogott meg téged, és az évek alatt egy pillanatra sem rendültél meg abban, hogy ő e biasod.

Habár a koncert csak hónapokkal később lesz, te már most azon agyaltál mit vegyél fel, és hetekig tartott kigondolni, az egyik legegyszerűbb outfitet.
Egy fekete piros kockás testhez simuló szoknya, egy fekete Big Bang póló és egy panda füles hajpánt. Kihagyhatatlan. Amikor ezt kiválasztottad, már akkor külön is tetted a ruhákat, hogy biztos ezekben tudj menni a koncertre.

Az az előtti napokban nagyon ideges voltál. A gyomrod szorult össze minden pillanatban mikor csak arra gondoltál, előtted fognak állni miközben előadják a legújabb album számait.
A koncert napján szabályosan kipattantál az ágyadból, és vagy 1 órán keresztül készülődtél  hogy tökéletesen nézz ki. Minden sminkből vízállót használtál, hiszen egyértelmű volt hogy sírni fogsz.
A több mint 3 órás úton csak Big Bang számokat hallgattatok, ezzel megalapozva a hangulatot. Aztán megállt az autó, pár utcával a helyszín mellett. És a lábaid nem tudtad mozdítani. Hiszen végre megtörténik. Annyi éven keresztül segítettek ha sírni akartál, vagy ha nevetni. Támogattak némán, és szerettek akkor is mikor úgy érezted senki nincs melletted. És most látni fogod a mosolyukat, a ragyogó arcuk, és hallod majd az édes, és megnyugtató hangjuk miközben neked is énekelnek.
-Na pattanj, vagy nem megyünk megnézni őket? - mosolyodott el apukád kinyitva neked az ajtót, mire te egy nagyot nyelve kiszálltál a kocsiból ami egyenesen az álmodhoz repített.

Ahogy a stadionhoz közeledtetek egyre több és több ember volt körülöttetek. Mindegyiken merch, mindnél egy VIP lightstick, és mindegyik alig várta a koncertet. Akárcsak te.
A koncertig azonban még sok idő volt, de ez téged cseppet sem zavart.
Azonnal sikerült új barátokra szert tenned, apukád pedig mosolyogva figyelte minden lépésed, ahogy együtt énekelsz az új arcokkal, hallgatva a hangbeállítást. Az a pár óra iszonyat gyorsan elrepült, és hirtelen a színpadtól pár méterre találtad magad. A sírógörcs kerülgetett minden másodpercben amikor csak felnéztél. Hát még mikor a terem hirtelen elsötétült, a következő pillanatban pedig meghallottátok az első szólamokat. Aztán fények fel, és ott álltak előtted. Teljes életnagyságban.
A lightsticket magasra emelve kezdtél te is kiabálni, ahogy mindenki más, és csillogó szemmel lested minden lépésüket.
-VIP! Helló helló!! Nagyon örülünk hogy veletek lehetünk, ebben az országban is! - kiabálta Taeyang, miközben előre is futott, így már tényleg csak pár méterre tőled. A többiek követték példáját, és mentek utána. Ám volt valaki, aki egy helyben állt, és a közönséget fürkészte vigyorogva. Ez nem volt más mint Seungri. Mikor rajtad is átsiklott a tekintete, a szivverésed azonnal felgyorsult, ám a következő pillanatban vissza is siklott rád, emiatt egy szemkontaktus alakult ki köztetek. Próbáltál rendesen lélegezni, de hazudnál ha azt mondanád hogy figyeltél bármi másra. Még apukád jelenlétét is teljesen elfelejtetted, miközben Seungri szemeibe nézve álltál. Egy halvány mosolyt megejtve állta a tekinteted, Isten tudja mennyi ideig, miközben te megszólalni sem tudtál. Csak bezombulva mozgattad a lightsticket, tartva a szemkontaktust.
-VIP! - emelte fel ő is a mikrofont, tekintetét elkapva rólad - A mai koncert különleges, és nem csak mert most vagyunk itt először! A másik ok ebből következik, bizony! Ma, egy szerencsés VIP fel fog jönni hozzánk egy dal erejéig! - ahogy ezt elmondta, mindenki egyszerre morajlott fel. Sikítások, kiáltások hallatszottak mindenfelől, miközben mosolyogva hajtotta le a fejét Seungri.
-Azonban, nem mondjuk el mikor! - vágott közbe TOP, mire a többiek csak bólogattak.
-Ez legyen a mi meglepink, nektek! - ordította Daesung, mire mindenki, veled együtt őrült tapsviharba kezdett.
-Addig is! Kezdődjöön a koncert!! - szólt végre GD is, és úgy is lett ahogy az ő mondta.

Sorban jöttek a kedvenc számaid, mindet végig énekelted, és teljesen kiélvezted a pillanatot. Nem videóztál, azt apukádnak hagytad, te csak élvezted életed egyik legjobb pillanatát, tagjának lenni a VIP óceánnak, pár méterre a királyoktól.
Az a pár óra viszont legnagyobb szomorúságodra a hamarnál is gyorsabban repült, és a 4.szünet után tartva, tudtad, már csak egy szám maradt.
A fiúk visszatértek a színpadra, de a szám nem kezdődött el.
-Na emlékeztek mit ígértünk? - kérdezte Tae, mire a közönség egy emberként üvöltötte azt, hogy IGEN. Ki felejtette volna el?!
-Ezek szerint igen! - nevetett a mikrofonba - A szerencsés VIP-et, a mi maknae pandánk fogja kiválasztani, és ő is fogja felhozni hozzánk, szóval... Seungri, a terep a tiéd! - mutatott végig a termen. Seungri mosolyogva leindult a lépcsőn, és a kordon mellett haladva, láttad hogy el fog jönni előtted, ami miatt nagyon izgatott lettél, és azonnal apukád felé fordultál, hogy vele is megoszd ezt az izgalmat.
Szinte sírva magyaráztad neki hogy mi történik, hiszen nem tud angolul, mikor valaki a válladra fogva kezdett húzni. Nem kis meglepettségetekre egy biztonsági volt. Apukád azonnal utánad akart indulni, de az őr megállította, és mondta hogy nem mehet. Nem értetted mi történik, egészen addig, míg át nem emeltek a kordonon, és az üres, fellépői kis folyosón nem találtad magad. Még mindig nem fogtad fel mi történik, aztán az őr megfordított. Ott állt Ő. Seungri mosolyogva nyújtotta feléd a kezét. Teljesen lefagytál. Az ember, akit imádsz, akire felnézel, most ott áll előtted, és NEKED nyújtja a kezét. Látva hogy teljesen mozdulatlan vagy, közelebb lépett hozzád, és kezed megfogva elkezdett a színpad felé húzni. Jobbra balra tekintgettél, és irigy, dühös és mosolygó arcokat láttál mindenfelé. Seungri alakjára néztél, és mentél utána fel a lépcsőn. Aztán már ott is voltál. A színpadon. A hatalmas fényben, a banda többi  vigyorgó tagjával, szembe több ezer VIP-el, még mindig a biasod kezét fogva.
-Na meg is van a szerencsés! - jött feléd GD mosolyogva, te pedig azt hitted azonnal elájulsz - Ki a szerencsés Seungri?
-Nos kedves G-Dragon, ez iitt - kezdte, majd feléd tartotta a mikrofont.
-A nevem Y/N - mondtad halkan, de magabiztosan.
-Üdvözlünk a színpadon Y/N! - ölelt meg GD, majd sorban a többiek is. Olyan volt az egész mint egy álom, csakhogy ez most valóság volt.
Miután üdvözöltek, Seungri átölelte a derekad egyik kezével, a másikkal pedig felemelve a mikrofont beleszólt.
-Na már csak egy dal maradt srácok! Y/N, maradnál velünk a Bae Bae erejéig? - kérdezte majd feléd tartotta a mikrofont.
-Akár tovább is! - szóltál bele, mire mindenki nevetni kezdett.
-Akkor hajrá! - kiáltotta Daesung, mire megszólalt a zene.
Életed legjobb élménye volt velük lenni a színpadon, miközben konkrétan neked énekeltétek el a dalt, és Seungri egy pillanatig sem engedett el. Vagy a derekad, vagy a kezedet fogta. Láthattad a VIP tengert , ami onnan a színpadról még szebb volt. Olyan volt, mintha te is a banda tagja lennél, és ez a pillanat örökké tartana. De nem. Sajnos mint minden eddigi dalnak, ennek is vége lett.
A tagok sorban elköszöntek tőled egy öleléssel, és megköszönték hogy velük voltál. Na nem mintha nem tetted volna a sívesnél is szívesebben.
Aztán Seungri ahogy felvitt, ugyan úgy kézen fogva levezetett a színpadról, és visszavitt oda, ahonnan kihúzott téged.
Mikor már apukád előtt álltál, Seungri még egyszer átfogta a derekad, és egy puszit nyomott az arcodra.
-Köszönöm hogy itt voltál - mondta neked, mire te könnyezve ölelted meg mégegyszer. Szorosan ölelt téged, majd elengedett.
-Köszönöm hogy kiválasztottál - mondtad, aztán a biztonságiak gonoszan átemeltek a kordonon, vissza apud mellé. Seungri utoljára megszorítva a kezed, visszasietett a színpadra.
-Ugye csi... - fordultál apukád felé, aki félbe is szakított.
-Van pár... Száz... - nevetett, te pedig vigyorogva elsírtad magad.
Soha nem gondoltad volna hogy így sül majd el...

Kpop ImaginationsWhere stories live. Discover now