&Jiyong& (aka. G-Dragon)
Az ágyban fekve gondolkoztál a jövőről, mikor hirtelen beugrott valami, amit meg kellett vitatnod Yongal.
-Jiyong! Jiyong! - mondogattad miközben a vállát ráztad meg hogy felébredjen. Szegény ijedten ült fel az ágyban, és döbbenten nézett rád.
-Mi történt T/N??
-Mi lesz a szobával? Nincs több szobánk Jiyong! - hadartad le neki ijedt hangsúllyal. Még mindig félálomban dörzsölve szemét válaszolt.
-Majd kidobom az egyikből a ruhákat Jagiya.
-Azt nem lehet!
-Miért ne lehetne? - kérdezte mosolyogva megfogva kezeid.
-Mert mindegyik drága volt, és a ruhák a mindened! Majd valahogy bele tudjuk sűríteni a másikba ugye? -tiltakoztál, mire ő közelebb ülve hozzád a szemedbe nézve válaszolt.
-Jagiya. Nem a ruhák a mindenem. Csak pótolható vackok - mosolygott- majd kiselejtezem őket, és lecsökkentem egy szobára.
-Biztos vagy te ebben?
-Persze hogy az vagyok! Mindent az én hercegnőmnek! - felelte, majd adott egy puszit a már növekvő pocakodra.&Seunghyeon& (aka. T.O.P)
Mosollyal az arcodon ébredtél, azzal a tudattal hogy Tabi még biztosan alszik. Boldogan néztél magad mellé, ahol valóban ott feküdt. Csakhogy a mellkasa alig mozgott. Ijedten kezdted el rázni a kezénél fogva, de épp hogycsak megmozdult.
Egy másodperc alatt hámoztad ki a takaróból, és fölé térdeltél. Hátrahajtottad a fejét, és a száját kinyitva egy hatalmasat fújtál bele, mire köhögve ült fel az ágyon.
-T/N...-kezdte elfojtott hangon - Mit csinálsz szívem?
-Én...újraélesztettelek Seunghyeon!
-Jagiya én így alszom! - nevetett rajtad, neked meg hirtelen beugrott hogy milyen mélyen tud aludni...
-Basszus... Ne haragudj! - ölelted meg hátulról. Érezted a testéből áradó meleget, aminek hatására még jobban hozzá bújtál.
-Tudod hogy nem szeretem ha csúnyán beszélsz T/N! Nem illik a te szép arcodhoz! - fordult meg hogy a szemedbe nézhessen. - Egyébként...nem is így kell újraéleszteni Jagi-nevett, te pedig elkondolkodva a dolgon, igazat kellet hogy adj neki.
-Ahh... Tényleg. Ezért se haragudj!
-Dehogy haragszom-nevetett miközben a karjai közé vont, te pedig boldogan bújtál bele a mellkasába-De azt hiszem nem mostanában lesz meg a jogsid - elnevetted magad, hiszen hallottad a hangján hogy nem bántásból mondta. Amúgy sem tudna megbántani.
YOU ARE READING
Kpop Imaginations
Random🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report