Álom / Wonho #3 (18+ Part)

1.1K 44 1
                                    

Teltek a hónapok, és Hoseokkal egyre több időt tudtatok együtt tölteni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Teltek a hónapok, és Hoseokkal egyre több időt tudtatok együtt tölteni.
A kirándulás után szerette volna ha együtt edzetek, de te nemet mondtál, hiszen úgy érezted hogy az edzőterem az ő saját zónája. Nem akartál bezavarni, illetve ragaszkodtál ahhoz is, hogy maradjon időd magadra, a barátaidra, és a családodra is. Sikeresen meg is találtad az egyensúlyt. Szerencsés nek mondhattad magad, hiszen a családod és a barátaid is nagyon megszerették Wonhot, így emiatt sem kellett aggódnod.

Az iskola végeztével minden sokkal egyszerűbb is lett. Sokszor kirándultatok csoportosan, vagy rendeztetek grillpartit a kertben. De mivel titkolózni sem kellett többet, büszkén randiztatok néha étteremben, moziban, vagy csak sétálgatva.

És eljött a július. Július egy hetét évek óta Jennyvel töltöd egy tengerparti táborban, amit mind a ketten borzalmas élveztek. Wonho pedig nyilván nem akart veletek tartani, tekintve hogy az a kettőtök programja a legjobb barátnőddel.
A tábor 3.napján már rettenetesen hiányoltad Hoseokot, de még hátra volt 2 nap, így nem verted nagy dobra. Persze majdnem minden nap beszéltetek, de mégsem volt ugyan az, hiszen a gyér wifi miatt videochatre esély sem volt.

Éppen zajlott a sportnap, amit mint mindig, most is nagyon élveztél, és a csapatotok pont nyerésre állt, mikor rezgett a telefonod.
Mosolyogva vetted tudomásul hogy Wonho üzenete villog a képernyődön.

Mi újság Baba?

Éppen nyerni fogunk kosárban:3

Ügyiii<3

Még nem is játszottam...

Akkor is!

HülyeXD
Hiányzol:(

Vallottad be elszomorodva. Hiszen tényleg nagyon hiányzott az ölelése, a mosolya, a puszik... Minden.

Nekem is hiányzol<3
Pénteken találkozunk, tudod:)

Tudom tudom.

Ekkor hangos visongás csapta meg a füledet. Úgy tűnt hogy a ti csapatotok nyert, és épp indultok a következő játékra.

Nyertünk:) mennem kell<3

A következő napok viszonylag gyorsan leteltek, amik miatt rettenet szomorú voltál, hiszen így megint egy évet kell várnod. Emellett nagyon örültél, hisz otthon Wonho már várno fog téged és a beszámolódat. Úgy beszéltétek meg hogy nálatok alszik, amit mindig imádtál.

Péntek reggel Jennyvel csomagjaitokkal vártátok szüleidet, újdonsült barátaitokkal. Fájt elköszönni tőlük, nem tudva hogy mikor találkoztok legközelebb, de az előző években megszoktad az érzést.

A bejáratnál áll az autó. Siessetek.

Jött az üzenet anyukádtól, így Jennyvel egy utolsó ölelés után elindultatok kifelé.
Már láttátok is az autót, de a legutolsó dolog amire számítottál, hogy a vezető ülésről Jenny barátja, Woo ugrik elő.
Szemeid felcsillantak, akkor már sejtetted hogy mi folyik itt. De csak akkor lettél igazán biztos benne, mikor a másik oldalról Wonho szállt ki

Kpop ImaginationsWhere stories live. Discover now