Valóságalap 0...: együtt haldokoltok bezárva egy bomba mellé... Mert láttam tiktokon és gondoltam megírom...
Chan
Nem volt mit tenni...nem mondtátok ki, de éreztétek hogy itt a vége mindennek. Ahogy hallottátok a másodpercek teltének csipogását, egyre jobban lassult szívverésetek. Beletörödtetek.
Chan erősen magához húzott, és a hajadba puszilva szólalt meg.- Semmi baj, minden rendben lesz... - suttogta elfolytott hangon.
Ekkor elsötétült minden...
Minho
Pánikoltál, nyilván. A levegőt szabályosan kapkodtad, de annyira hogy inkább csak azt érted el, kevesebbhez jutottál. Minho pedig megelégelte.
-Nézz rám. - fogta kezei közé könnyáztatta arcod - Ne gondolj semmi másra, csak engem nézz!
-Minho... - próbáltál megszólalni.
-Én is téged... - mosolyodott el szomorúan, hüvejkujjával letörölve könnyeidet.
Changbin
Ő nem beszélt. Leginkább mert nem tudott mit mondani. Bár, te sem. Mit kellett volna mondani? Hogy köszönitek? Hogy sajnáljátok? Minden szó feleslegesnek tűnt ahogy egyre hangosabbá vált a csipogás, jelezve az utolsó másodperceket.
Erősen magához ölelve téged játszott hajaddal, míg te lehunyt szemekkel simultál hozzá.
Magadban számoltad a másodperceket, majd mikor már csupán három pillanat maradt, erősen hunytad be szemeid, és nyakába temetted arcodat, míg ő hajadba bújt.
ČTEŠ
Kpop Imaginations
Nezařaditelné🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report