Szakításkor / Blackpink Edition

2.3K 54 13
                                    

Súgó: F/N=fiú neve, képzeljétek ide akit csak akartok...

&Jisoo&

Habár erős lány vagy, egy szakítás F/N el, nagyon a padlóra küldött

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Habár erős lány vagy, egy szakítás F/N el, nagyon a padlóra küldött.
Lassan, sírva baktattál haza. Vége lett a lassan két éves kapcsolatnak. Eljött a találkozóra, aztán elmondta a szokásos szöveget. Nem a te hibád, de neki ez már nem megy.
Neked meg ez nem megy. Nélküle lenni.
Hazaérve lekuporodtál a szobád padlóján, és a térdeid átölelve gondolkoztál hogy mi lehetett a baj.
Nem jöttél rá az okára, de meguntad hogy emészd ezt a problémát, így a telefonod elővéve megnyomtad a gyors hívást.
Csak nagyon soká vette fel a telefont.
-Szia T/N! Mi ujság? - szólt bele vidáman.
-Szaha...kitottunk-nyögted ki már ismét sírva-Hoh hol vahagy??
-Légtornán, de indulok azonnal! Kitartást!! - le is tette a telefont, és te tudtad hogy akármilyen messze is van, itt lesz hamar. Mindig ilyen.
Negyed órával később már melletted guggolva ölelgetett téged, te pedig kisírhattad magad a karjai között. Simogatta a hátadat, de nem szólalt meg, mert érezte hogy most erre van szükséged.
Mikor csendesedett a sírásod megszólalt.
-Tudod mi segít nekem ha a padlón vagyok mint te? - kérdezte, mire te könnyeidet letörölve kíváncsian néztél rá.
-A korcsolyázás.
-Nem is tudom Unnie...
-Naa hidd el hogy jó lesz- győzködött mosolyogva, te pedig hittél neki.
És milyen jól tetted! Aznap megismertél egy fiút, aki pár héttel később a párod lett, és nagyon boldoggá tesz téged.

&Rose&

F/N szakított veled annak ellenére hogy mindig mondta:Örökre veled leszek

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

F/N szakított veled annak ellenére hogy mindig mondta:Örökre veled leszek.
Bezárkóztál a szobádba, és semmi másra nem vágytál, csak hogy Chaeyoung hívjon téged, ahogy minden nap.
Ő az, akire mindig számíthatsz, de ennek ellenére még soha nem tudtad átölelni, mert Ausztráliában él.
Este mikor aztán villogni kezdett a Skype ablaka, még mindig sírva hoztad az ágyadra a laptopod.
-Sziaaa!! - köszönt fülig érő vigyorral Chaeyoung, majd amikor észre vette hogy sírsz, ez egy pillanat alatt tűnt el - Mi történt?
-F/N szakított velem Chaeyoung...
-Mekkora egy paraszt! - kezdte el szidni, mire te egy kicsit elmosolyodtál. - Hé! Tudod mi jön jól ilyenkor?
-Mi? - mosolyogva tűnt el egy percre a képből, majd a gitárjával tért vissza.
-Egy jó kis dal. - kezébe vette a gitárját, és játszani kezdett. Az első pár dallamból felismerted, de amikor énekelni kezdett már biztos voltál benne hogy mi az - This is a shout out to my ex...
Figyelmesen hallgattad ahogy legjobb barátod eljátsza neked ezt a dalt, és közben kristálytisztán, és profi módon elénekli neked. Észre sem vetted hogy a végére már mosolyogva figyeled őt.
-Na látod! Mondtam hogy segíteni fog! - mondta nevetve a dal végén.
-Te mindig segítesz...köszönöm Rosie!
Profi módon felejtette el veled a bánatodat, és nem is gondoltad volna még mosolyogni fogsz aznap. Sőt! Nevetni is...

&Jennie&

A kudarcba fulladt ebéd után hazafele tartasz közös lakásotokba

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A kudarcba fulladt ebéd után hazafele tartasz közös lakásotokba. Nem sírsz. Te annál sokkal erősebb vagy hogy F/N úgy tudja, megrázott a dolog. Pedig nagyon is megrázott.
Csendesen lépsz be az ajtón, de Jennie az asztalnál ülve vár. Kíváncsian pattan fel, hiszen tudja hogy ezen az ebéden F/N egy fontos dolgot akart megbeszélni veled.
-Naaa?? Mi volt T/N? - kérdezgetett miközben ölelgetett. Nem igazán vette ki az arckifejezésedből hogy rossz dolog történt. Nyilván azt hitte hogy így akarod becsapni.
-Jennie... Mi. Szakítottunk...
-Mi?!
Miután mindent elmondtál neki, pár perc néma támogatás után egy szerinte remek ötlet jutott az eszébe.
-Tudod mit? Megfőzöm a kedvenced, éés aztán elmegyünk venni valami csinosat, hogy a sárga irigység egye meg ha lát!
-Háát nem is tudom...most nem igen van hozzá kedvem.
-Meglátod hogy jó lesz! - mondta miközben már fel is állt, hogy megcsinálja neked a kedvenc, Jennie féle rántott sajtod gyümölcssalátával.
Miután megebédeltetek, már rendes körülmények között, nem tágítva az eredeti tervétől vásárolni indultatok.
Órákig bolyongtatok a város legnagyobb plázájában, és a végére sikerült egy nagy adag új ruhát felhalmoznotok. Sikeresen kiverte a fejedből a szakítást, hacsak pár órára is, de legalább teljesen elfelejthetted.

&Lisa&

Már negyed órája az ágyán levő kis szabad helyen ültetek, és te csak meséltél és meséltél

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Már negyed órája az ágyán levő kis szabad helyen ültetek, és te csak meséltél és meséltél. Lisa figyelemmel hallgatta végig az egész történetet, néhol megállítva téged, hogy elemezhesse.
-Ahha...-mondta mikor ténylegesen a történet végére értél-T/N ez egy bunkó paraszt. Nem szabad elkenődnöd miatta, mint ahogy a sminked! - próbált poénkodni, de látta hogy most ez nem igen segít. - Rendben. Akkor mondom mi lesz most. Kisminkellek, aztán csinálunk egy selfiet, amit feltöltünk. Ne lássa hogy mennyire kiakasztott.
-Ez nem rossz ötlet-ismerted be. Lisa egy hatalmas mosollyal az arcán indult körbe a szobán, hogy össze szedje a legfontosabb kellékeket, majd eléd ülve neki is kezdett a sminked elkészítésének. Először lemosta rólad a szétfolyt részeket, aztán előröl kezdte.
Közben olyan utasításokat adott mint a Ne pislogj! Nézz fel! Csukd be a szemed! És így tovább. A végére már teljesen úgy néztél ki, mint egy olyan lány, akinek semmi baja nincs.
Előkapta a telefonját, te pedig egy mosolyt erőltetve az arcodra, elkészítetted vele a selfiet.
A végeredmény meg bámulatos lett! Lisa a vállad átölelve vigyorog a kamerába, mellete te mosolyogva nézel rá.
Ez a selfie mind a kettőtöknek nagyon fontos volt mindazok után hogy feltöltve, F/N t kiakasztotta hogy ilyen boldog vagy a szakítás után.

Hát...ahogy ehhez a részhez kutakodtam, nem voltam Blink. De ahogy jobban megismertem őket, nagyjából négy óra leforgása alatt lettem Blink😂

Question: Ki a Biasotok? ♥️
Nekem egyenlőre Lisa😍

Kpop ImaginationsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora