Baekhyun
Egy külső szemlélőnek, Baek nagyon szigorúnak, és komornak tűnt. Ami a "vállalkozást" illette, ez így is volt. A maffiával kapcsolatos döntésekben nagyon megfontolt volt, és mindig a biztosra ment. De igazából két személyisége volt. Az egyik, a könyörtelen Baekhyun aki minden árulót hideg vérrel megtöltötte pár golyóval. Ez volt az az oldala, amit a te kivételeddel mindenki az egyetlennek hitt.
Aztán ott volt a másik oldala is, amit pedig csak te láthattál. A játékos és bohókás párod, aki néha olyan aranyos hogy még legvadabb álmaiban sem gondolná az ember hogy egy veszélyes maffia vezére. De amint betette a lábát a lakásba...
-Aaaaahh! - hallottad a nyöszörgést rögtön az ajtó csukódása után.
-Nehéz nap? - kérdeztél fordítva egyet a könyvben.
-Ne is mond...valamelyik elkevert pár fegyvert és most ez is a nyakamba szakadt! - panaszolta lezuhanva melléd, miközben állát válladra helyezve nézett rád a kutyus szemeivel.
-Mit szólnál hozzá...ha sütnék neked valami sütit, és aztán megnéznénk valami vígjátékot fegyverek meg ilyen izék nélkül? - tetted fére a könyvet.
-Imádlak! - dörgölte orrát nyakadba, mire te nevetve próbáltál menekülni, kevés sikerrel.
Baekhyun elkapott, és onnan nem szabadulsz...
Taemin
Mikor otthon nyugodtan nézted a sorozatod, nem is gondoltad hogy mi vár rád. Egészen addig míg a hatalmas ajtócsapódásra fel nem pattantál, s meg nem láttad Taemint közeledni.
-Hú...kit öltem meg? - kérdezted dühös arcát nézve, apró mosollyal.
Ez a mosoly azonban eltűnt mikor a nyakadra fogva tolt neki a falnak.
-Nem akartál tájékoztatni az apádról, Drágám? - ejtette ki maró gúnnyal szavait.
Azonnal tudtad miről beszél, és így utólag nem volt jó ötlet egy ilyet eltitkolni előle.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kpop Imaginations
Diversos🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report