Jungwonnal nem ismertétek egymást hosszú ideje, de már az elején megtetszettél neki, amit nem is próbált titkolni, hiába volt kissé félénk.
Külön iskolába jártatok, ő egy olyanba ahol csak fiúk tanulhatnak, te pedig egy olyanba, ahol csak lányok tölthetik mindennapjaikat.
Éppen ezért, nem számítottál arra, hogy neked udvarlód lesz. Minden erőddel a tanulásra akartál koncentrálni, és persze arra, hogy hasznos legyél az iskola életében. Éppen ezért léptél be a diáktanácsba, ahol igencsak népszerű, és elfoglalt lettél rövid idő alatt.
A tanárok hozzád fordultak segítségért, mint új tag, akinek bizonyítania kell. Azt gondoltad, hamar vége lesz a dolognak. De nem lett...Mint pár nappal később kiderült, a két iskola testvériskola volt, na de ezt veled senki sem közölte, így mikor egy ismeretlen FIÚ nyitott be a terembe.
-ööö... Segíthetek? - kérdezted bizonytalanul.
-Yunát keresem...de úgy látom nincs itt.
-Órája van. Esetleg megtudhatom hogy te mit csinálsz itt?
-Tessék? - lepődött meg.
-Ez egy lány iskola. És te nem éppen tűnsz annak. Szóval ha meg nem sértelek...mit keresel itt? - magyaráztad.
Hosszú pillanatokig bámult rád szinte pislogás nélkül, majd csettintve mosolyodott el.
-Te vagy az új tag, igaz? Y/N?
-Hogy van az, hogy te ismersz, de én azt sem tudom mit csinálsz itt? - vontad fel fél szemöldököd.
-Igaz. Bocsánat, modortalan voltam - vakarta tarkóját kínosan, majd eléd lépve hajolt meg - Jungwon vagyok, a testvériskola diáktanácsának elnöke. Elég gyakran jövök ide, de úgy tűnik neked erről még nem szóltak - mosolyodott el.
-Oh! Jesszus! - pattantál fel, viszonozva a meghajlást - Valóban nem tudtam róla, ne haragudj ha bunkó voltam!
-Nem tesz semmit - nyugtatott - Egyébként gratulálok a tagságodhoz. Remélem jól tudunk majd együttműködni - nyújtotta kezét.
Tétovázva ugyan, de elfogadtad egy kézrázás erejéig.
Valami volt benne, ami azonnal megfogta az embert. Nem tudtad pontosan hogy a mosolya, a szemei, vagy a kisugárzása. De alig vártad a közös munkát. Igaz még azt sem tudtad miből tevődik össze majd.
Mosolyogva figyeltétek egymást, fel sem tűnt mikor nyílt az ajtó.-Jungwon?
-Ah! Yuna! - engedte el a kezed a fiú egy pillanat alatt - Igazán szólhattatok volna neki hogy jövök! - nevetett fel rád pillantva.
-Ahh! Tudtam hogy valami kiment a fejemből - csapott a homlokára a lány - Bocsi Y/N, ez az utolsó évem kész katasztrófa...
-Megoldódott, nem fontos - ráztad fejed, nehogy rosszul érezze magát emiatt.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Imaginations
De Todo🌠Kérések nyitva🌠 A címből minden kiderül :) T/N storyk Boy és girlbidolok egyaránt 18+ is előfordulhat Pls don't report