KARD / Amikor

1.1K 50 2
                                    

...egy meztelen képpel leped meg őket míg dolgoznak...

Somin

A közelgő album miatt Somin egyre kevesebb időt tudott veled tölteni, amit maximálisan megértettél

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A közelgő album miatt Somin egyre kevesebb időt tudott veled tölteni, amit maximálisan megértettél. Viszont nagyon hiányzott neked hogy együtt lehessetek, vagy hogy egyáltalán találkozzatok. Ugyanis lassan 1 hete alig beszéltetek.
Megértetted hogy fáradt és sok a dolga, de nagyon rosszul esett, hogy nem tud rád időt szakítani.

Így hát agyalni kezdtél, mivel tudnád elvonszolni a munkától, s az ötlet egy kávé készítése közben meg is jött.
Ott is hagytad lefőni, s hamar neki is kezdtél a tervednek.
Nem volt túl nehéz. Bemasíroztálba fürdőszobába, s ledobáltad magadról a ruháidat.

A telefont a kádnak támasztottad, s leültél vele szemben. Igyekeztél úgy ülni, hogy semmid ne látszódjon, hiszen csak meg akartad piszkálni, hogy aztán rohanjon hozzád.
Gyorsan lőttél is pár képet, majd azonnal át küldted neki.
Nem számítottál arra, hogy szinte azonnal megnézi, s a következő pillanatban videochatet indít.
Pimasz mosollyal fogadtad a hívást.

-Nem gondoltam volna hogy ilyen gonosz vagy - kezdte köszönés nélkül.

-Hiányzol... - biggyesztetted le ajkaidat - Gondoltam ezzel majd elérem hogy ma este találkozzunk.

-Milyen jól gondoltad - mosolyodott el -Nyolcra ott vagyok... - jelentette ki, s bontotta a vonalat.



J. Seph

Szerencsésnek gondoltad magad, mivel egy helyen dolgozatok

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Szerencsésnek gondoltad magad, mivel egy helyen dolgozatok. Igazából, a főnököd volt, de alig pár hét alatt annyira gyorsan mentek közöttetek a dolgok, hogy az hihetetlen. Csupán 3 hónap után össze is költöztetek, hiába volt szinte mindenki ellene.

A közös munkahely viszont közös munkát is jelent, ami sokszor okozott közöttetek nézeteltéréseket.
Pát nappal ezelőtt is pontosan ez történt, s azóta szinte egy szót nem váltottatok. Hiába beszéltétek meg az elején, hogy a munkát elkülönítitek a magánélettől, nehezebben ment mint gondoltátok.

Egy megbeszélésen ültetek, ami egyre hosszabb és unalmasabb volt. Éppen ezért akadt időd gondolkozni, s rájöttél, neki van igaza.
Arra is rájöttél, hogy ki kell engesztelned valahogy. Így a hosszú asztal alatt elővetted a mobilod, ami rejtett egy - két képet rólad.
Minden további nélkül küldted át neki az egyiket...

   ~Igazad volt... Mint mindig...mit szólnál ha kiengesztelnélek? ~

Kíváncsian figyelted ahogy a rezgésre előkapja a készüléket, s ahogy üzeneted láttán szemei kitágulnak.
Alig bírtad ki nevetés nélkül a helyzetet, főleg mikor rád nézve bólintott, s tátogva adta meg a választ.
  - Pirosat.

Jól tudtad hogy ezzel a piros, alig takaró fehérneműdre utal, ami az egyik kedvenc darabja volt rajtad...



Jiwoo

Jiwoo nagyon szeretett veled lenni, minden értelemben

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Jiwoo nagyon szeretett veled lenni, minden értelemben. Imádta minden porcikádat, és az őrületbe tudtad kergetni ha megvontad tőle magadat. Ezért sokszor ezzel bűntetted, ahogy éppen mostanság is.
A bűne éppen annyi volt, hogy az elmúlt hetekben nem vette ki a részét a házimunkában.

Lassan 4 napja nem engedted neki hogy hozzád érjen, és már kezdett elege lenni. De nem csak neki. Te viszont nem akartál megtörni, így úgy gondoltad, ha letámad akkor nem is tudtád megállítani.

Az ágyon fekve készítettél magadról egy képet, csupasz mellkassal, s azonnal át küldted neki.
  
    ~Milyen kár hogy nem érhetsz hozzám:( nem igaz? ;) ~

Válasza hamarabb megérkezett mint arra számítottál volna, de legalább akaratod szerint alakult minden...

  ~10 perc múlva otthon vagyok, és ajánlom hogy ne legyen rajtad semmi!~

~Egyébként...új munkahelyet kell keresnem. Nem tetszett nekik hogy csak úgy eljöttem~

Nevetve dobtad félre telefonodat, s alig vártad hogy nyitódjon az ajtó.



BM

Imádtad húzni, és piszkálni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Imádtad húzni, és piszkálni. Nem sajnáltál huncutkodni sem, s kéretni magad előtte.
Már sok perverz dolgot megcsináltatok, de ezek között nem volt a meztelen képek küldözgetése.

Matthew egy 3 napos üzleti úton volt, amiről holnap tért volna vissza, így gondoltad most kipróbálhatnád.

Ruháid magad után hagyva álltál a teljes alakos tükör elé, s készítettél számára egy képet, amit rögvest továbbítottál neki.

Nem láthattad, de Matthew tőbb ezer kilóméterrel odébb fejét rázva konstatálta hogy ennél jobb üzenetet még nem is kapott, s ajkába harapva írta neked a választ, miszerint alig várja hogy holnap elintézhessen.

  ~Mmmh...csak ha én is kapok egy ilyen képet ~ - kekeckedtél.

~Egy megbeszélés közepén vagyok~

~Akkor sajnos ugrik a fekete melltartóm is:(~

Ezután percekig nem jött válasz, azt hitted hogy megharagudott.
Ám hirtelen a videó hívás ikonja jelent meg, majd mikor felvetted, a barátod, egy szál semmiben.

-Gondoltam egy videó sokkal jobb a képnél - közölte kihívóan vigyorogva.

Telefont direkt úgy tartotta, hogy minden testrészét tökéletesen láttad, s ez nem kicsi izgalmat váltott ki belőled.

-Megállj T/N... Nem illik munka közben zavarni...

-Bocsánat Apuci - mentél bele a játékba.

-Holnap megbűntetlek, de most muszáj lesz vissza mennem. Légy jó kislány! - nyomott csókot a kamerába, s eltűnt a képernyődről.

Káromkodva konstatáltad, hogy elfelejtettél képernyőképet csinálni...


A rész _dandyboii_ kérésére íródott 😌

I hope you like it❤️

Kpop ImaginationsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora