Близо 2 месеца по-късно:
Джулиана
-Хелоу бейби! Къде се затри цяла седмица кучко?
Задушаващата прегръдка на Рени беше това, от което се нуждаех.
-Честит първи учебен ден и на теб куковице! И за протокола някои от нас бяха цяла седмица плътно на работа.
През тези близо два месеца от завръщането ни в България успях да се опитам да вкарам живота си в релси. Да - с Борислав още сме женени. Въпреки този факт решихме да даваме малко по-кротко с нещата. И двамата си намерихме работа и категорично отказхме Маркус да ни издържа по какъвто и да било начин. Борислав се оказа адски мил, когато иска. Веднъж седмично се появяваше след работа у дома с огромен букет цвята и ме канеше на среща. Ходихме на ресторант, на кино или просто се разхождахме из улиците на София. Върнахме се и у дома за няколко дни. Дори и... Почти правихме секс. Но майка му май имаше други планове в този момент. Слава богу, че още бяхме с дрехите иначе щеше да е доста кофти за нея...
Упорито криехме връзката си от околните. На работното ми място знаеха, че си имам съпруг, но упорито отбягвах темата за това как сме се събрали и сме стигнали до съдбовната стъпка и да се вречем във вечна вярност.
Видях Борислав да идва от към ъгъла. Помахах му и той ми направи знак, че идва. Новите момчета в университета замечтано въздъхнаха по него. Съжалявам дами, но този бонбон е мой!
И с тази ми мисъл се появи и тя!
Касандра Ставрева.
Тя определено се вписваше в критериите ми за тъпа кифла, която е тук поради факта, че мама и тати държат една от най-големите болници. Което за нея бе повече от вярно. Майка й беше шеф на Майчин дом и преподавател в университета. Баща й вече беше друга работа. Държеше Stavrev International - най-голямата IT компания в България и на Балканите. Съответно "власт" бе второто име на Касандра. Иначе беше доста симпатична и мила. Доколкото й бе възможно. Имаше дъга къдрава изкуствено изрусена коса, тъмно кафяви очи и тяло на богиня. Усмивката й крещеше за скъпи заъболекарски услуги и избелване поне два пъти дневно.
-Коя е тая кипра дето се е увесила на врата на твоя човек? - попита възмутено Рени.
-Касандра. С Борислав са в една група и най-вече компания.
YOU ARE READING
In The Name Of La Famiglia
RomanceЖивотът на Джулияна никога не е бил като от приказките. Всичко, което е постигнала в живота си е направено с много пот и усилие и никога не е било даром. В любовта късмета също я е изоставил и когато си мисли, че всичко е загубено съдбата се намесва...