Глава 11

601 42 0
                                    

Сега аз бях тази, която беше безмълвна. Какво ми каза той?

От очите му се стичаха сълзи, а сърцето ми се късаше да го гледам в това състояние.

-Обичам те Джули! Влюбен съм в теб от мига, в който влезе класната стая, когато бяхме на четиринадесет. Опитах се всячески да привлека вниманието ти, но ти не искаше и да чуеш за мен. Обичах да те дразня, защото беше адски сладка, когато си ядосана. Харесваше ми да учим заедно, защото можех да прекарам времето си с теб. Защо мислиш, че ти предложих заедно да подадем документи в университета? Макар и с различна специалност знаех, че по някакъв начин ще бъда близо до теб. Когато те целунах, по-рано днес, знаех, че аз съм първият. Сърбяха ме ръцете от години да го направя, но така и нямах тази смелост. После реших, че просто ще усложня още повече всичко и вместо да говоря с теб избягах, като едно жалко нищожество. В момента имаш пълното право да си ми бясна и аз няма да те виня за това. Просто исках да ти кажа всичко това, защото ми писна да го крия от теб. Ако не искаш след всичко това да имаш нищо общо с мен, ще те разбера напълно.

Всичко в главата ми беше пълен мармалад. През цялото време си мислех, че той не ме харесва и просто изпитва приятелски чувства към мен.

-Ами останалите момичета, с които излизаше?

-Правех го в опит да намеря друга, която ще избие мислите ми за теб от главата ми. Но това така и не стана. Те просто усещаха, че сърцето ми е вече запазено за друга.

Не издържах повече. Този път аз сама поех инициативата. 

Устните ми се разбиха в неговите в страстна, спираща дъха целувка. Целувах го така, сякаш няма да има утре. Нежно притиснах тялото си в неговото, а ръцете му се увиха около мен. Усещах ритъма на сърцето му. Неговото биеше в същия бърз ритъм, в който биеше и моето. Чувствах, че най-накрая нещата между нас можеха да бъдат различни. И определено щях да направя така, че да бъдат такива.

Дори и не осъзнах кога се бях озовала на мекия матрак на леглото му. Бавно обвих крака около кръста му и това ми действие отрони тихо стенание от устните му. Прокарах ръце по врата му и вплетох пръсти в меките му коси. Леко одрасках с нокти врата му, което доведе до ново стенание от устните му. Това беше адски възбуждащо за мен. Усещах как ниско в коремът ми се заражда малка топка от енергия, която имаше шанс да избухне във всеки един момент. Леко се надигнах, за да притисна тялото си по плътно до него. Тогава усетих нещо твърдо да опира в мен.

In The Name Of La FamigliaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora