Глава 7

688 38 2
                                    

Маркус

Нещата излизаха тотално от контрол. Първо малката Джулияна се оказа тотално психо, което е готово да жертва всичко в  името на свободата си, а сега и лудата й приятелка цъфна. И това не е половината от лошите новини, които получих. Лудата приятелка Реми, Рони или както и беше там името е видяла Фабио в стаята на Джулияна и сега ще загазим яко, ако тя изпее това на милото братовчедче. 

Как е възможно целия ми прекрасен план да отиде по дяволите и то заради няколко хлапета!? 

-Маркус дори и не си помисляй за това, което си мислиш!

А да. Забравих, че и прекрасната ми женичка е решила да заеме тяхна страна. Ава стоеше на стола срещу мен и ме гледаше с изпепеляващ поглед. Черната й рокля изглеждаше страхотно върху слабото й тяло и при други обстоятелства не бих имал нищо против да я изчукам на старото дъбово бюро, но единственото, за което малоумният ми мозък можеше да мисли в този момент, беше начинът, по който тази рокля би стояла на Джулияна. Как нежно ще обгръща огромните й гърди, как плавно полепва по нея като втора кожа и описва тънката й талия и пищният й ханш.

Само от представата за това ставах твърд като скала. Ава вече не можеше да възбужда мъжките ми фантазии. Трябваше просто да видя лицето на онази малка лигла и вече бях готов да захвърля всичко и да пратя целия ми план по дяволите. Само ако не беше девствена... Господи Боже! Досега да съм я направил многократно своя.

-Марк! - възмутеният пълен с гняв глас на Ава ме извади от мислите ми. - Слушай ме като ти говоря. Спри с тази игра и ги остави. Нека всичко да приключи, преди всичко да излезе от контрол.

-Скъпа ми жено, нещата отдавна излязоха от контрол. Просто ще ги оженя в следващите дни. Просто вместо няколко месеца ще са женени след по-малко от седмица дори.

-Ти май тотално си се смахнал! Това не е човекът, в когото се влюбих като дете. Пред мен не стои човек, когото го е грижа за фамилията. Пред мен е едно безскрупулно чудовище, което е готово да захвърли всичко, за да не загази. Не го отричай, Маркус. Виждам как я гледаш всеки ден. Някога гледаше мен така. Искаш я, но много добре знаеш, че никога няма да я имаш. Харесвам това момиче и няма да ти позволя да й причиниш зло.

-Ако не беше ти, сега нямаше да сме в тази ситуация! Казваш на всички, че аз съм неспособен да имам деца, а причината за всичко това си ти! Ти, ти и само ти! Заради проклетата ти ревност стана онзи инцидент. Заради него нито ти, нито аз сме способни да имаме дете. Така че спри да се правиш на Дева Мария каквато не си!

In The Name Of La FamigliaWhere stories live. Discover now