Борислав
Какво за Бога чуваха ушите ми? Касандра е дъщеря на Маркус!? Как бе възможно това.
-Лъжеш. Това не е възможно! Не е! Ти не си мой баща.
-Колкото и гадно да звучи е така. И аз не кипя от щастие, че собствената ми плът и кръв се опитва да ме убие, но живота е кучка и няма как да се оправим по друг начин.
Ръцете на Касандра започнаха да треперят. Знаех, че малко или много Маркус е успял да влезе под кожата й. Тя разтърси глава, вдигна ръка във въздуха и изстреля един коршум. После я свали и отново насочи дулото към Маркус. На лицето й се появи онази откачена луда усмивка. Явно нещата отиваха тотално на зле.
-Писна ми от вас! От теб, от оня откачалка майка ми и от малката курва зад мен. Веднъж щом приключа с всички вас двмата с Борислав изчезваме и никой, никога няма да успее да ни открие.
-Момиче, успокой се! - нареди Маркус.
-Млъквай! Може и да се водиш мой баща, но тази тайна ще потъне в гроба. Заедно с всички нас.
Видях как тя извади запалка от джоба си. Това ме накара да осъзня, че цялото място вонеше на бензин. Лудата кучка искаше да ни изгори живи. Тя я запали и хвърли настрани. Скоро всичко беше в пламъци.
-Кадандра, сваляй пистолета веднага! - изрева Маркус.
-Казах ти. Тази тайна отива в гроба с теб. Кажи си молитвата Мароне. И нека дявола се приготви да посрещне гости.
Извърнах глава настрани. Не исках да стана свидетел на тази касапница.
Три пистолета изгърмяха. Когато се обърнах видях Касандра да лежи на земята с отворени очи. Марк държеше с една ръка рамото си. В този момент се замислих. От къде дойде третия изстрел. Когато погледнах към Джули я видях да трепери като лист и да държи пистолет. Опипах кобура на кръста ми. Тя го беше измъкнала и стреля по Касандра, за да ни защити. Завлякох се до нея, издърпах пистолета от ръката й и я прегърнах.
-Тихо любов моя. Всичко свърши.
-Влюбените птички, май е добре да се махаме от тук преди да станем на печено.
Джули кимна. Двамата с Маркус ми помогнаха да се изправя и ме извлякоха от склада. Секунди щом излязохме от склада всичко се взриви.
YOU ARE READING
In The Name Of La Famiglia
RomanceЖивотът на Джулияна никога не е бил като от приказките. Всичко, което е постигнала в живота си е направено с много пот и усилие и никога не е било даром. В любовта късмета също я е изоставил и когато си мисли, че всичко е загубено съдбата се намесва...