49.

786 24 3
                                    

Palmer Baldwin

Seděla jsem společně s Jazzy, Pattie a Nichem na dřevěné terase s výhledem do rozlehlé zahrady, která sdílela krytý bazén s koutkem na grilování a menší ohniště.

Sledovali jsme kluky běhat po zahradě a kopat do fotbalového míče.

Nicholas to pozoroval s rozšířeným úsměvem a menšími zoubky, které mu právě rostly,  takže jsem byla dost nevyspalá. Chtěla jsem, aby byl Jason vyspalý a proto jsem většinu nocí vstávala já.

Najednou natáhl ruce směrem k Jeremimu, který se šel napít vody s citrónem od své manželky.

Jeho dědeček přijal jeho žádost a vzal si na ruce mého syna. Poslala jsem mu vděčný úsměv, že si ho vezme k sobě a zapojí o jejich  "tradice"  přešel k Jasonovi, který políbil Nicholasovu hlavu a věnoval mi dech beroucí úsměv.

Znovu začali hrát tentokrát Jeremy jen popobíhaval a pomáhal Nichovi což bylo příjemné vidět. Pattiin výraz byl plný lásky.

Poté převzal Jeremyho místo Jason a ten pohled na ty dva mi vehnal slzy do očí.

Byla jsem sice mladá a to dost, když jsem čekala Nicholase, ale nelituji toho, až mu budou dva možná tři chtěla bych ještě jedno, aby měl někoho k sobě, když vidím u Maxe a Liamu tu hravost a lásku, tak to samé chci i pro našeho chlapce. Jsem sice mladá a nevdaná, ale mé srdce touží po úplnosti.

Jen Jason to za tím neví.

,,nezdá se vám Jax, nějaký divný?" Řekla po chvíli Jazzy s pohledem na svého bratra a usrkla ze své skleničky.

Vyměnily jsme si s Pattie pohled, natáhla jsem se také po skleničce a vyhledala Nicholase, který tentokrát seděl za krkem Ryana a hrozně se smál.

,,Přijde mi smutný," pokrčila jsem rameny a pohledem zabloudila k Jaxonovi, který stál v bráně a bránil svým klukům v tom, aby kopli míč do brány, smáli se.   ,,Chybí mu žena po jeho boku." Odpověděla Pattie s taktéž zkoumavým pohledem.

Musely jsme vypadat jako tři harpye.

,,Vždycky je v tom ženská." rozesmála se Jazzy.  ,,Dohodíme mu nějakou?" Dodala.  ,,ne, musí si jí sám vybrat." Vypustila Pattie rychle. Jazmyn pokrčila rameny: ,,dobře, jak myslíš." Přes ten její pohled jsem mohla vidět záludnost.

,,Babičkoo, pojď s námi hrát." Vypískl Liam a přiběhl tahat Pattie za ruku, která s úsměvem šla na boso do zahrady. ,,Mami. " vykřikl Nicho, který stál na svých nohou po boku svého otce držící se za nohu. Měla jsem rozšířený úsměv a musela mrkat, abych zahnala slzy štěstí. ,,půjdeme připravit něco ke svačině." Prohodila Jazzy a táhla mě do baráku.

Stouply jsme si do kuchyně a já vyndala potřebné ingredience na toasty. Za tím co Jazzy otevřela chladicí box a vytáhla bílé víno. Naplnila dvě sklenice, zakroutila jsem hlavou: ,,nemůžu pít." Doslova mi sklenici strčila do rukou: ,,notak, odvaž se mamino. " zasmála se a já taky a konečně si vzala doušek chlazeného vína.

Pustily jsme se do přípravy a přitom mluvili o Jaxonovi.  ,,A co ta tvoje zrzavá kámoška, Zara?" Nakoukla na mě se zvědavým pohledem. V hlavě jsem přemítala nad tím zda někoho má. ,,Proč zrovna ona?" Řekla jsem s úsměvem a položila plátek sýra na připravený chléb. ,,Je taková praštěná a určitě by Jaxe omámila a zabavila." Její smích se ozval po celé místnosti.  ,,Dobře, myslím že nikoho nemá. Ale co navrhuješ." Odstrčila jsem na chvíli svou práci stranou a věnovala jí vážný pohled.  Pokrčila rameny a natáhla se po skleničce: ,,musíme je nějak seznámit. " se zamyšleným výrazem promlaskávala své víno a jeho chuť.

Pokroutila jsem hlavou a snažila se utříbyt myšlenky, jak tohle všechno udělat.

***

,,Jasone?" Pronesla jsem nervózně, když vystupoval ze sprchového koutu a já si mazala na obličej tělový krém. Oblečená jen v županu a s turbanem na hlavě.  ,,hm?"  Broukl na znamení, že mě slyší a začal utírat své tělo.

Na moment jsem zvažovala, že odbočim od tématu a vymyslím nějakou blbost, která mě napadne.

Nandaval si černé kraťasy a otřel mokré vlasy.

,,Co kdybychom později, myslím jakože až bude třeba o pár let starší Nicho, si udělali další dítě." Nervózně jsem zkousla spodní ret. Už nezáleželo na tom zda jsem příliš mladá nebo ne, byla jsem matkou. Natlačil se na mě zezádu a líbal můj krk.  ,,Rád ti to splním,  ale předtím si mě musíš vzít." Zakousl se a já vzdychla.

Myslela jsem si, že téma svatba je pro mě TABU a ono přeci jenom ne. Musela jsem potlačit výkřiky štěstí a slzy taktéž, že to vůbec navrhl. Štěstím jsem ho políbila a nasála jeho mužnou vůni.  ,,Jsem šťastná." Přistihla jsem se to říkat, Jason spokojeně zabručel a dal mi další polibek na ústa: ,,to já taky, konečně." S úsměvem opustil koupelnu, aby se podíval na našeho syna a já dostala trochu soukromí. Přitom jsem věděla lépe, že půjde spát, byl uřícený stejně jako Nicholas z toho fotbalu.

Rozčesala jsem si vlasy a vyfoukala se stálým úsměvem na rtech, poté se převlékla do trička a kalhotek a šla konečně ke svým milovaným klukům.

Přitulila jsem se k Jasonovi, který jak jsem říkala ležel na boku s dekou do pasu. Přitáhl si mě k sobě: ,,miluju tě." Zašeptal do ticha, naposledy jsem se usmála: ,,já tebe také." Než jsem upadla do říše spánku.

Kdysi jsme spolu tolik bojovali, měli překážky od přátel i přátel a teď jsem věděla, že je to to co mi chybělo.

Box Is My Life; J.M.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat