Tauril
Ik heb zo een spijt! Ik had haar wapens nooit moeten weggooien! Toen ik hoorde van de Oger aanval hoorde heb ik meteen voorgesteld om te helpen. Nu staan we op de poort en kijken recht in de ogen van de Oger, hij is reusachtig. Ik kijk naar hem ineens heb ik een idee. "Wat als iedereen met 1 pijl schiet en dan vinden we zo zijn zwakke plek." "Super idee!" Roept Amira en ze geeft me een knuffel. Ik kijk verbaasd maar knuffel haar daarna terug. Dan neemt ze een pijl, iedereen volgt, dus ik ook. Ik schiet, bam in het oog, maar het doet hem niks. Nu schiet Gimli, vreemd genoeg schiet hij aardig, hij schiet recht in zijn poten. Weer doet het de Oger niks. Aragorn schiet in zijn buik en Legolas in zijn oor. Daar wankelt hij mee, dan schiet Amira, in het puntje van zijn neus, zijn neus vliegt eraf. Eigenlijk is het een grappig gezicht. Dan schiet ik weer, in zijn rug. Hij brult, oh Ohw, ik heb hem woest gemaakt. Hij loopt op ons af en beukt tegen de muur. De muur beweegt langzaam mee. Hij beukt opnieuw, dit keer beweegt de muur meer mee en val ik eraf. Net als ik op mijn rug zou vallen voel ik een touw rond mijn middel, ik word omhoog getrokken en sta weer op de muur. Ik zie dat Amira mij los maakt en dan op de Oger springt. Ze neemt haar zwaarden en steekt ze in zijn oren, ogen en mond. Hij is blind nu en kan niks horen. Ik spring achter haar aan en steek mijn zwaard in zijn neus gat, hij grijpt naar zijn neus en valt op de grond. Op zijn rug om precies te zijn. Hij brult woest. Daarna komt Gimli, zwaaiend met zijn bijl, ons helpen en zijn bijl komt terecht in de Oger zijn hart. De Oger brult en neemt mij op, daarna gooit hij mij in een stro huisje. Ik zie de Oger iets mompelen en ineens vat het huisje vuur, het was een leegstaand huisje tot ik erin werd gegooid. Ik begin te hoesten en zoek de uitgang, de rook is verstikkend. Ik zak neer zal ik zo sterven. Ik voel 2 armen rond mij, het is vast een engel die mij komt halen, ze dragen mij naar buiten en leggen mij neer op het gras, het gebrul is weg. De Oger is dood. Ik open mijn ogen en kijk recht in het gezicht van Amira, ze lacht naar mij. Daarna wordt alles zwart.
Aragorn
Het monster begint te brullen en neemt Tauril vast, hij gooit haar het huisje in en mompelt een of andere spreuk. Daarna vat het huisje vlammen. We schrikken allemaal, Amira wil naar binnen lopen maar ik hou haar tegen. "Eerst de Oger, sorry." Daarna knikt ze naar mij. Dan neemt ze iets wat ik nog in Minas Tirith ook gezien had, de smaragd. Gandalf vertelde mij ooit dat als je de smaragd op het monster kapot gooit, hij zal verdwijnen. Daarna keert de smaragd terug naar zijn smaragdvorm en wordt naar de witte tovenaar gestuurd, waar het wacht op zijn nieuwe missie. Ze wilt het op het monster gooien maar dat gaat niet, het monster staat te ver weg. Ik loop naar Gimli en Legolas, met zijn drieën leiden wij het monster af. De Oger brult en grijpt naar ons, hij mist wel. Als ik zie dat Amira klaarstaat geef ik een sein. We trekken ons terug, en Amira gooit de steen, hij barst kapot op de Oger zijn hoofd. De Oger schreeuwt het uit van de pijn en valt dood neer op de grond. Daarna vervaagt hij en verdwijnt ook de smaragd. Iedereen is blij, ineens herinner ik mij dat we Tauril nog moeten helpen. Ik wil naar binnen lopen maar Amira is eerst. Al gauw slikken de vlammen haar op. Even later verschijnt ze weer met Tauril in haar armen, ze legt haar neer onder een boom. Tauril wordt even wakker, glimlacht en valt daarna buiten bewustzijn, maar ze leeft wel nog.
************************************
Heeeeeyyyyyy
Oh, ik voel me gewoon zo vrolijk vandaag, maar ik weet niet waarom. Komisch niet? Ik heb nog een vraagje voor jullie. Antwoord in commonts.
Ik heb een idee voor mijn volgend boek, het gaat over de dochter van Robin Hood. Ik weet niet welke titel en zouden jullie het lezen als jullie het zien staan? Titels:
1. Daughter of Robin Hood
2. Daughter of a legend
3. Weten jullie misschien iets beters? Ik hoor het graag
Luf u all xxx
Greteltje xxx
JE LEEST
The Red Army
AdventureIk zie haar zitten in het gras, spelend met een hertje. Opeens loopt het hertje weg. Ze staat op en tuurt in de verte. Ik tuur ook, ik ben een elf namelijk dus ik kan ver kijken. Ik zie een leger in de verte op doemen op paarden. Ik zie haar schrikk...