24-Özel Müessese

199 22 10
                                    

Kediciğin olacaklardan haberi bile yok...

_________________________________________

Sabah kalkıp bazı işlerimi halletmiş ve annem ile babama arkadaşlarım ile buluşacağımı söyleyip evden çıkmıştım. Yanıma küçük bir sırt çantası almış evden uzaklaşıyordum, aklımdan birkaç şey geçirirken Minho'yu aradım

●●●●••••....●●●●••••....

Erika.

"Alo!"

Minho.

"Hayırdır sen beni aramazsın çok fazla, sabahın köründe beni aramanın bir sebebi mi var acaba?"

Erika.

"Bırak şiirsel konuşmayı da sana atacağım mesaja gel"

Minho.

"Çok netiz bakıyorum, tamamdır hadi byes~"

...

Salak şey, bu da iyice şımardı. Ağzıma elmalı bir lolipop atıp, siyah güneş gözlüğümü takmıştım. Sitenin aşağı taraflarına geldiğimde, çok kullanılmayan bir mahalleye giden yola girmiştim. Adımlarım hızlı ve aceleciydi, konuşmak istediğim adamın oraya yaklaşınca kafama birde şapka takmıştım.Adam beni beklercesine sokağa girdiğim gibi bana dönmüştü.

Erika.

"Ortamı ayarladın mı?"

?.

"Tam istediğin gibi"

Erika.

"İyi, sağol. Bu da istediğin para"

?.

"Eyvallah...yalnız hala anlamadığım bir şey var, senin gibi biri neden böyle bir mekan hazırlamamı ister ki?"

Erika.

"Boşver orasını, karışık meseleler, işim düşerse gelirim yine"

?.

"Müessesemiz size her zaman açık.

Adama lolipoplu ağzımla, güneş gözlüğümün altından bir sırıtış atmış ve  Minho'ya gel dediğim mekana doğru yola çıkmıştım.

...

Minho'dan...

Erika aradıktan sonra üstümü başımı düzeltmiş, tazecik güneş ışığı vuran odamdan mutlulukla çıkmıştım. Babam evde yoktu o yüzden hiç dert etmeden çıkabilirim.

Kahvaltı yapmak yerine ağzıma naneli şeker atıp evden cumayı tercih etmeme gülmüştüm. Hemen sitenin özel taksilerinden bir tanesini çağırıp Erika'nın ayarladığı mekana yönelmiştim.

...

Erika'dan...

Tuttuğum adamın yanından ayrılıp, boş bulduğum bir yerde üzerimi değiştirmiştim. İnsanların arkasından yaptığım bu gizli olaylar beni bana kendimi her ne kadar suçlu hissettirsede ben bir şey yapmadım.
_________________________________________

O sırada yazar...

"Allah allah, yaptığını inkar ediyor çok tanıdık geldi" 😂
_________________________________________

Öncelikle birazdan hazırladığım mekanda olacaklar için çok heyecanlıyım, öte yandan gerginim. Umarım Minho yetişir.

...

Felix.

"Erika'yı arandınız mı ne zaman geliyormuş?"

Seungmin.

"Bir saate zor gelirim dedi"

Hyunjin.

"Bu kızın nesi var ya"

Jisung.

"Hıh ne oldu?"

Hyunjin.

"Sen omzumda mı uyudun, çekil şurdan"

Jisung.

"Hyunjin-shi ya, ne güzel uyuyordum"

Seungmin.

"Biz ne diyoruz, sen hala ne yapıyorsun?"

Jisung.

"Duydum ben sizi, Erika gelemiyormuş"

Felix.

"Eee ne yapıcaz?"

Hyunjin.

"Hmmm"

Felix.

"E o gelene kadar bizde yiyecekleri alalım öyle geçelim sahile, orada bekleriz onu"

Seungmin.

"Mantıklı"

Diğerleri ayağa kalkıp hareket ederken, Jisung Hyunjin'in omzundan düşer...

Jisung.

"Durun bekleyin geliyorum!"

...

En sonunda Minho varmayı başarmıştı, onu arabadan inerken gördüğümde ona doğru gülümsemiş ve yanıma gelmesini bekliyordum. Minho sevinçle şehirden uzakta tuttuğum yere yaklaşırken ben de ina yaklaştım bana sarılıp "seni seviyorum" demişti.

Erika.

"Sana bir süprizim var"

Minho.

"Hmmm bu kadar güzel giyinmenin sebebi bu olsa gerek"

Erika.

"Süprize yakışmak istedim sadece, hadi şurdaki binaya geçelim"

Minho.

"...bina biraz yıkık gözüküyor"

Erika.

"Yıkık olduğuna bakma, içerde seni güzel şeyler bekliyor"

Minho.

"Tamam hadi geçelim"

Minho'nun elini tutmuş yıkık binaya doğru ilerliyordum, o sırada denizin üstünden çok güzel rüzgarlar esiyordu. İçeri girdiğimizde Minho'yu bir üst kata çıkarmış ve kapattığım gözlerini açmıştım, çok sevinmiş ve bana sarılmıştı.

Burası Minho'nun en sevdiği renk tonlarında ayarlanmıştı, ve yemek masasıda öyle.

Minho.

"Böyle bir yeri bu kadar güzelleştirmene inanmıyorum"

Erika.

"Teşekkür ederim, burda anlatmak istediğim şey, dünya ne kadar pis bir yer olsada biz ikimiz birlikte olduğumuz sürece ne kadar iyi olacağımızdı"

Minho.

"Waov, güzelmiş"

Erika.

"Hadi oturda yemek yiyelim"

Minho.

"Tamaam~"

12.01.2021
DEVAM EDECEK...

Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin