29-Erika Aranıyor

102 8 1
                                    

Yavaş ve sessiz adımlarla evimin bodrum katına inmiş, uyuyan Minho'nun yanına gelmiştim. Yediği yemeklerde narkoz etkisi gösteren bkr malzeme olduğu için yemek yedikten sonra uyuyordu.

Market alış verişi yapıp onu kontrol etmeye gelmiştim. Çok güzel uyuyordu, onu burada böyle saatlerce izleyebilirdim. Ama buna gururum el vermez.

Erika.

"Uyanmadın mı hala sen?"

Minho bir müddet kapalı gözleri ile zındanındaki yatağında uzanırken, beni fark edip ayağa kalkmıştı. Gözlerini çırpıştırıp bana doğru yaklaşırken bende zındanın karışısında bulunan koltuğa oturmuşum.

Minho.

"Erika...lütfen çıkart beni burdan, söz veriyorum sana bir şey yapmayacağım...sadece...sadece normal olalım istiyorum"

Erika.

"Sanada günaydın sevgilim"

Minho.

"Erika, özür dilerim. Hatalarım için çok özür dilerim, yeter artık çıkar beni"

Erika.

"Özür dilemen incinen duygularım ve psikolojimi geri getirecek mi?"

Minho.

"...hayır"

Erika.

"Bu yüzden bunları konuşmayalım...bu gün nasılsın  mesela?"

Minho.

"Iyi gibiyim"

Erika.

"Bende çok iyiyim, seni izlemek çok zevkli"

Minho.

"Ah cidden!...evet benin için de seni izlemek çok zevkli, bir yerde tıkılıyım ama...en azından güzelimi izleyebiliyorum"

Erika.

"Yavşak! Bana güzelim deme, kim bilir benden sonra kaç kıza daha aynısını söyledin. Sanki beni seviyormuş gibi"

Minho.

"Sen bana sevgi göstermeyen bir babanın oğluyken, sevgi diue bir şeyin olabilceğini anlattın. Seni nasıl sevmediğimi düşünüyorsun...evet seni kullandımz ama buna gerçekten pişmanım"

Ne yaşadığımı nasıl bir psikoljininin içinde olduğumu bilmiyordu. Belki bende ön yargı ile yaklaşıyor olabilirim ama, gerçekten samimi gelmiyor, birde üstüne babamın işinin kötüye gidip Rusya'ya gitmemiz, hepsi üst üste geldi. Bir yerde, birinden sinirimi çıkartmam gerek Minho.

Erika.

"Hadi psikolojimi ve duygularımı düşünüyorsun diyelim, peki yia nasıl yaşadığımı? Bu yan etkilerle nasıl yaşayabildiğimi biliyor musun?"

Minho.

"...Hayır"

Erika.

"Yia bilmiyorsun. O yüzden konuşma"

Minho.

"Anlat bana Erika, neye sebep olduğumu bilmek istiyorum. Öğrenmek istiyorum"

Erika.

"Bence bunları öğrenmeden önce biraz vicdanın ile baş başa kal he?"

Yerimden kalkıp Minho'nun yanında kalmam için söylediği ve haykırdığı  sözleri duymazdan gelerek uzaklaşmıştım. Gerçekten vicdanı ile kalmaya ihtiyacı vardı, o vicdan ile baş başa kalırken benim de biraz hava almaya, küçük bir şeyi araştırmaya ihtiyacım vardı.

Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin