Erika ile çok sakin ve güzel bir biçimde yemek yiyorduk, uzun bir süredir Erika ile birlikteyken gerçekten insan olduğumu ve sevildiğimi hissediyorum. Sıcacık gülümsemesi içimi ısıtırken, normalde yemek yemeyi çok seven ben ara sıra durup sadece onu izliyordum.
Minho.
"Yemekler baya güzelmiş"
Erika.
"Ben yaptım"
Minho.
"Ciddi misin?"
Erika.
"Sana yalan borcum olduğunu zannetmiyorum"
Minho.
"Çok güzel olmuş, sen böyle güzel yemekler yapıyorsan ben daha çok süpriz istiyorum"
Erika.
"Ihhı ne demek, sen bana sevdiğin ve yemek istediğin yemekleri şöyle yeter...ben sana yemek yaparım, ama senin elinden de bkr şeyler tatmak isterim"
Minho.
"Hmmm favori yemeğin var mı?"
Erika.
"...dana etinden köfte, makarna, fırında patates, soğan çorbası, risotto, gazpacho, brezel, mantı, daha varda uzatmayayım"
Minho.
"Saydıklarının hepsinin günay kore ile alakası yok, sanırım dünya mutfağına baya hakimsin"
Erika.
"Açıkçası, doğulu yemeklerini sevdiğimi söyleyemem"
Minho.
"Anladım"
Sohbet ederken Erika'nın kurduğu son cümleden sonra gülmüş, ve yemeklerimizden bir kaşık daha almıştık. O sırada adım seslerinin geldiğini duydum. Kaşığımı tabağa bırakmış sağda kalan girdiğimiz kapıya dönmüştüm, elinde içki olan iki kirli giysili adam bizim yanımıza doğru geliyordu.
Çok şaşırmıştım sonuçta bu ev eski, yıkık, ve pis olmasına rağmen şehirden uzaktı. O yüzden burada pekte birilerini görmeyi beklemiyordum, ama adamları görünce tırsmadım değil.
Adam1.
"Aha, bak burda kimler var?"
Adam2.
"Vaaay günler sonra bizim mekana misafir gelmiş...hoşgeldiniz"
Erika.
"Lütfen çıkar mısınız?"
Adam2.
"Şu sofraya bir de ben oturayım"
Diyerek konuşan adam bize doğru gelip sofraya yönelmiş, ve yemeklerin tadına bakmaya başlamıştı. Tiksinip sofradan kalkmıştım adam benkm yerime oturunca, Erika'da kalkmıştı. Hala daha merdiven başında olan adam "paranız var mı diye sormuştu?"
Minho.
"Hayır"
Adam1.
"Vardır vardır, siz zengin tiplere benziyorsunuz"
Erika.
"Yok dedik uzatma işte"
Adam1.
"Para yoksa sizi alalım, hanım efendi"
Minho.
"Düzgün konuş, sevgilim o benim"
Adam1.
"Ayiyy ne sevimli"
Erika'yı kendime çekmiştim. Merdiven başındaki adam ise bana bıçak çekmişti, adam bıçağı sallayacağı sırada Erika'ya "koş!" Diye emir vermiştim. Ardından hızlıca merdivenden koşmaya başlamıştık, evden çıkarken kapıda araba olmadığını gördüm diyecektim ki adamların büyük ihtimalle çaldığı bir araba gördüm.
Erika.
"Minho geliyorlar"
Minho.
"Bir dakika anahtarı üzerinde mi diye bakıyorum"
Erika.
"Ama Minho!"
Minho.
"Üzerinde bin çabuk!"
Erika ile acilen arabaya binmiş ve arabayı çalıştırmıştım.
Minho.
"O adamlarda nereden çıktı öyle?"
Erika.
"Bilmiyorum ki, kusura bakma Minho ben böyle olacağını bilmiyordum"
Minho.
"Yo yo sorun yok, viz sadece vakit geçirmek istedik. Hemen polise gidelim de şu arabayı teslim edelim"
Erika.
"Boşver yia, hiç bulaşmayalım. Çek bir kenara olsun bitsin"
Minho.
"Erika saçmalama, adamlar bana bıçak çekti"
Erika.
"Biliyorum, korktun ama uzatmaya gerek yok bence adamlar zaten içkiliydi, kim bilir burdan sonra nerede sızacaklar"
Minho.
"O zaman acele ile polise gidiyorum"
Erika.
"Dur biraz"
Minho.
"Ne?"
Erika.
"Ondan önce, beni evime bırak"
Minho.
"Tamam"
Minho direksiyonu benim evime çevirmiş ve benj kapıya bırkamıştı, anında adamları arayıp hem ayarlattırdığım yeri temizlemelerini ve ardından ordan ayrılmalarını söylemiştim. Daha sonra eve girip tekar üzerimi değiştim, çünkü çocukları baya beklettim. Ama şu lanet olası adamlar bir işi beceremedi.
...
Seungmin.
"Erika! Sonunda gelebildin"
Erika.
"Özür dilerim, evde işim biraz uzadı"
Hyunjin.
"Nasıl bir işti bu böyle bitmek bilmedi"
Erika.
"Ya evde anneme yardım ederken bir arkadaşım aradı kapatıyorum işim var diyorum, durmadan boş boş konuşmaya devam ediyordu. Zaten sinir oldum ona da, hafi gidelim nereye gidiyorsak"
Felix.
"Gideceğimiz yeri Jisung ayarladı"
Erika.
"İnanmıyorum sana, ilk defa uyanık mı kaldın?"
Soruma Jisung hariç herkes gülerken, Jisung ise diğerlerinin neden güldüğünü anlamaya çalışıyordu. Ama durum gayet ortada gayet açık ve net.
Jisung.
"Sizi anlamıyorum"
Erika.
"Ama biz seni çok iyi anlıyoruz, hafi bizi ayarladığın yere götür"
31.01.2021
DEVAM EDECEK...BlackPink'in "THE SHOW"u inanılmazdı, sabahtan erken kalkmaya değerdi 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...