Minho'dan...
Evin kapısını açan hizmetçi beni gördüğünde şok geçirmişti, ağzını büyüterek bana bakarken ona babamın, daha doğrusu babam zannettiğim adamın nerede olduğunu sordum. Ama kesinlikle sıra bu hizmetçiye de gelecek
Hizmetçi.
"İçer-"
Minho.
"Sıra sana da gelecek merak etme"
Hizmetçi.
"Ne?"
Oturma salonuna doğru ilerlerken, babamın arkasını dönüp beni görmüştü. İyice yaklaştığımda suratına bir yumruk atmıştım.
MinHoe.
"Ne yapıyorsun sen?"
Minho.
"Asıl sen ne yaptın?! Annemi öldürüldüğüne inanamıyorum!"
MinHoe.
"Ne saçmalıyorsun sen?! Kendine gel!"
Minho.
"Bu görüntüler ne o zaman"
Diyerek annemi öldürdüğü videoyu açmıştım, izlerken hafif şaşıran suratı vardı. Kesinlikle yapacağı ve söyleyeceği şeyler kabul edilemez olacaktı, onu kesinlikle polise verecektim.
Minho.
"Hiç mi vicdan azabı çekmedin?!"
MinHoe.
"Minho bir sakin olda anlatacağım"
Minho.
"Bana bile yıllardır psikoljik şiddet yapıyorsun, sen benide mi sevmedin?"!"
MinHoe.
"MİNHO!...bir izin ver, sonra ne söyleyeceksen söyle!"
Minho.
"Dinliyorum, bakalım mazeretin ne?"
MinHoe.
"Tehdit etti beni, eğer onunla evlenmezsem senin gayri bir çocuk olacağını herkese açıklayacağını söyledi...hazır değildim Minho, baba olmaya hazır değildim"
Minho.
"Ama şimdi hazır olacağın bir şey var...hapis, ve o kanları temizleyen hizmetçi de"
MinHoe.
"Minho! Yapma oğlum"
Minho.
"Şu anda bana isteyerek oğlum demiyorsun, kendini kurtarmak için diyorsun. Beni asla durduramazsın"
Diyerek çıkmıştım evden, Erika'ya haber vermiş ve gelip veni hemen almasını istemiştim.
Birkaç dakika sonra Erika geldiğinde arabada buluştuk, nedensizce Erika'nın dudaklarına yapıştım. Bana biraz şaşı bakmıştı.
Erika.
"Bir şey yapmadın dimi?"
Minho.
"Sert bir kavga oldu...ama yapmadım, birazdan karakola gittiğimizde yapacağım ama"
Erika.
"Ihbar mı edeceksin?"
Minho.
"Evet edeceğim, annemi öldüren kişinin serbest kalmasına izin mi vereyim?"
Erika.
"Sen haklısın Minho, bende aynı durumda olsaydım...Hiç düşünmeden yapardım senin yaptığını, zaten elinde kanıt olduğu için verilecek karar çok uzun da sürmez"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...