Rusya'ya gelmiştik. Burası güzel bir yere benziyor belki burada Minho'yu unutmama neden olacak şeyler olur.
Babam bizi kalacağımız eve götürmüştü, burası çok sevimli bir yerdi. Diğer evimizden daha küçüktü ama, bence bu aileyi birbirine daha yakınlaşmasına neden olacak bir şey, o yüzden güzel.
Eve yerleşmiştik her şey çok dakin ve sakin bir şekilde ilerliyordu. Babam hergün işe gidiyordu, annem ve ben evde duruyorduk ya da bazen dışarı çıkıyorduk. Bazende babamla birlikte dışarı çıkıyorduk.
Derken böyle böyle zaman bir bir geçiyordu, rn azından burda her şeyin sıkıntısından uzaktaydım. Ve sadece ailemleydim. Bazen çocukları arıyorum, beni özelliklerini söylüyorlar, onlar öyle söyleyince ben daha çok üzülüyorum.
...
Felix: Bugün Erica'yı aradınız mı?
Seungmin: Hayır hiç birimiz aramadı
Felix: Neden?
Jisung: Hergün arayıp darlamaya gerek yok bence
Felix: Oda mantıklı
Hyunjin: Sen?
Felix: Yok ben aramadım
Jisung: Çocuklaa yia birşey mi yesek? ben açıktım da
Seungmin: Olabilir aslında iyi olur
Hyunjin: E o zaman sü ilerdeki lokantada yiyelim bir şeyler, Felix sen? Alooo Felix!
Felix: Haha evet.
...
Erica Gideli sanırım iki hafta falan oldu ama, birkaç günde nasılda alışmıştım yüzünü görmeye sanki güneş gibiydi. Belki gerçekten sevmemiştim onu ama, meğer ne güzel şeymiş hayatında Erica gibi bor kızın olması.
Sanırım onu düşüne düşüne ona uzaktan aşık oldum. Umarım onu tekrardan görebilme şansım olur. Koskoca Güney Kore illede bir ucunda bulurum onu, belkide yarın evine gidip...aa hayır bu çok saçma olur böyle bir durumda.
Sabah Olunca...
Yine rüyamda Erica'yı görmüştüm. Iki haftadır her gece olduğu gibi. Saatin öğle vaktini gösterfiğinde gerçekten çok şaşırdım. Ama doğrudur dün çok geç yattım. Yatağa kafamı koyduğumda da hemen uyuyamadım.
Bir duş alırsam belki kendime gelirim diyene kadar. Telefonum çalmıştı. Çok garip numara gizliydi değildi. Her olayın beni Erica'ya götüreceğini düşünerek hemen açtım.
Minho: Alo!
?: Merhaba ben belkide sana umursamayacağın bir şeyi anlatıcam ama bu bilmen gereken bit şey
Minho: Peki siz kimsiniz? Kimi dinliyorum?
?: Kim olduğum önemli değil, boşver. Eski sevgilin hakkında bir şeyden bahsedicem
Minho: dinliyorum
?: Onu neden birkaç gündür görmediğini merak ediyor musun?
Minho: Evet hemde çok, günlerdir bunu düşünüyorum
?: O zaman dinle, eski sevgilin artık senden uzakta bir yerde
Minho: Nerde peki?
?: Bunu söylemicem, sen sadece Güney Kore'de olmadığını bik yeter
Minho: Lütfen ne olursun söyle, onu çok özledim, görmek istiyorum. Beni affetmesini istiyorum, ondan özür dilemem gerek
?: Artık iş işten çoktan geçti, hatanı yapmadan önce iki defa düşünmen gerekirdi
------
Hat kapanmıştı, kimdi bu kişi, robot sesi kullanıyordu sesini gizlemek için. Neden bana böyle bit şeyi söylemek isteyen biri olur ki? Neyse bunu öğrendiğim iyi oldu.
...
Minho'nun yaptığı oyunları düşünmekten, depresyona girmiştim. Bazen bayılıyorum, bazense panik atak geçiriyordum. Birkaç dakika da olsa bilinç altımı kaybedip, dünyadan biraz bağlantımı kesmek iyi geliyor.
30.03.2020
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...